Італійський виробник алкоголю Campari збільшив виручку на 4,5%
Ринки 31.07.2024 09:00Davide Campari-Milano S.p.A., великий італійський виробник алкогольних напоїв, збільшив виручку на 4,5% у першому півріччі 2024 року, чистий прибуток - на 1,3% завдяки сильному продажу аперитивів, а також текіли й лікерів.
Як повідомляється в пресрелізі Campari, його виручка в січні-червні сягнула 1,52 млрд євро порівняно з 1,46 млрд євро за аналогічний період роком раніше. Органічне зростання показника становило 3,8%.
Чистий прибуток підвищився до 219,7 млн євро з 216,9 млн євро, скоригований EBIT - до 360 млн євро з 359,7 млн євро.
У Північній і Південній Америці (на регіон припадає 45% глобальної виручки компанії) продаж зріс на 6,8% в органічному вираженні, багато в чому за рахунок збільшення продажу текіли Espolon і лікеру Grand Mariner.
У регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка, 49% виручки) продаж підвищився на 3,3%. Зокрема в Італії продаж упав на 5,2%, а в Німеччині - зріс на 13,4%. В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (6% виручки) виручка впала на 10,7%.
Campari є одним із провідних світових виробників алкогольних напоїв.
Групу засновано 1860 року, вона володіє 14 заводами і 4 виноробнями в усьому світі та має власну мережу дистрибуції в 16 країнах. Серед її основних брендів - біттер Campari, вермут Cinzano і шампанське Mondoro.
Акції Campari на торгах у Мілані у вівторок дешевшають на 7%. Від початку року капіталізація компанії впала на 22%, до 16,07 млрд євро, тоді як італійський фондовий індекс FTSE MIB за цей період додав 11,3%.
Теги: алкоголь виручка Campari Переглядів: 145