Procter & Gamble скоротила чистий прибуток на 7%

Ринки 31.07.2024    08:28

Американська Procter & Gamble Co. (P&G), найбільший у світі виробник споживчих товарів, зафіксувала 7% зниження чистого прибутку в четвертому фінансовому кварталі за незначної зміни виручки.

Як ідеться в пресрелізі компанії, її чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 30 червня, становив $3,14 млрд, або $1,27 на акцію, порівняно з $3,38 млрд, або $1,37 на акцію за аналогічний період попереднього року.

Прибуток без урахування разових факторів збільшився до $1,4 на акцію з $1,37 на акцію роком раніше, перевищивши консенсус-прогноз опитаних FactSet аналітиків на рівні $1,37 на акцію.

Квартальна виручка P&G зменшилася до $20,53 млрд із $20,55 млрд у четвертому кварталі попереднього фінроку. Експерти в середньому очікували, що цей показник становитиме $20,72 млрд.

Органічне зростання виручки (без урахування купівлі/продажу активів і зміни курсів обміну валют) у минулому кварталі становило 2%.

Продаж косметичних і парфумерних засобів P&G у квітні-червні зменшився на 1% порівняно з тим самим періодом минулого року, товарів для здоров'я - збільшилися на 3%.

У категорії товарів для дітей та особистої гігієни показник знизився на 3%, у категоріях товарів для домашніх тварин і господарських товарів виручка залишилася на рівні четвертого кварталу минулого фінроку.

Загалом за підсумками фінроку чистий прибуток P&G збільшився на 2%, до $14,88 млрд, або $6,02 у розрахунку на акцію. Скоригований прибуток підвищився на 12%, до $6,59 на акцію, виручка - на 2%, до $84 млрд.

Згідно з прогнозом компанії, в поточному фінроці її скоригований прибуток складе $6,91-7,05 на акцію (консенсус-прогноз ринку - $6,97 на акцію).

P&G очікує підвищення виручки цього фінроку на 2-4% і прогнозує органічне зростання на 3-5%.

Акції компанії втрачають у ціні 3,5% під час попередніх торгів у вівторок. Із початку поточного року їхня вартість зросла на 16%.

Procter & Gamble розпочала діяльність у 1837 році як невеликий сімейний бізнес з виробництва мила і свічок у м. Цинциннаті (штат Огайо). Нині портфель компанії складається приблизно з 10 продуктових категорій і близько 65 торговельних марок, які продаються майже в 70 країнах.

Основні напрями діяльності P&G - виробництво споживчих товарів у таких основних категоріях: косметичні та парфумерні засоби, товари особистої гігієни, господарські товари, товари для здоров'я, засоби для догляду за дітьми, а також приладдя для гоління. Серед найбільш відомих торговельних марок Pampers, Tide, Ariel, Fairy, Always, Lenor, Oral-B, Olay, Tampax, Old Spice, Pantene, Head & Shoulders, Fusion, Gillette, Mach3, Venus, Braun.

Теги:   прибуток Procter & Gamble Переглядів:   206

Читайте також:

18.09

Італія передасть Україні систему SAMP/T

18.09

Литва планує передати Україні ще 40-50 млн євро допомоги

18.09

Жидачівський ЦПК знизив обсяг виробництва на 17,6%