Johnson Outdoors скоротила чистий прибуток удев’ятеро

Ринки 05.08.2024    22:30

Американська Johnson Outdoors Inc. у третьому фінансовому кварталі скоротила чистий прибуток у понад 9 разів, зокрема через зниження попиту і виділення бізнесу з виробництва військових і цивільних наметів.

Як повідомляють у пресрелізі компанії, чистий прибуток за квартал, що завершився 28 червня, становив $1,622 млн, або $0,16 у розрахунку на акцію, порівняно з $14,801 млн, або $1,44 на акцію, отриманим за зіставний період минулого року.

Операційний збиток становив $0,5 млн проти прибутку в $17,4 млн роком раніше.

Виручка скоротилася на 8% - до $172,472 млн з $187,047 млн.

"Складні ринкові умови, насамперед зумовлені зниженням споживчого попиту на товари для відпочинку на відкритому повітрі, а також активна рекламна діяльність вплинули на наші результати", - заявила головний виконавчий директор компанії Хелен Джонсон-Лейполд.

Котирування акцій Johnson Outdoors падають більш ніж на 12% при відкритті ринку в понеділок. Ринкова вартість компанії з початку поточного року пішла вниз на 24% (до $413 млн), тоді як фондовий індекс Nasdaq Composite додав майже 12%.

Johnson Outdoors випускає товари для активного відпочинку, зокрема водний транспорт (каное і каяки), обладнання для дайвінгу та риболовлі, туристичне спорядження та одяг.

Теги:   прибуток Johnson Outdoors Переглядів:   156

Читайте також:

16.09

У Румунії стався землетрус, його відчули в Болгарії, Молдові та Україні

16.09

Обсяг товарної продукції Київського картонно-паперового комбінату у січні-серпні становив понад 5 млрд грн

16.09

Український агрохолдинг «Прометей» скорочує співробітників і закриває частину елеваторів