Власник KFC скоротив чистий прибуток на 12%

Харчова 06.08.2024    22:44

Американський оператор ресторанів швидкого харчування Yum! Brands Inc. у другому кварталі скоротив чистий прибуток і збільшив виручку, водночас скоригований прибуток перевищив очікування ринку, а виторг не дотягнув до прогнозів.

Як повідомляється в пресрелізі компанії, її чистий прибуток у квітні-червні становив $367 млн, або $1,28 у розрахунку на акцію, порівняно з $418 млн, або $1,46 на акцію, отриманими за аналогічний період минулого року.

Скоригований прибуток опустився до $1,35 з $1,41 на акцію.

Виручка зросла на 4,5% - до $1,76 млрд.

Опитані FactSet аналітики в середньому оцінювали скоригований прибуток компанії на рівні $1,33 на акцію за виручки в $1,805 млрд.

Зіставний продаж ресторанів Yum! скоротився в минулому кварталі на 1%, зокрема ресторанів швидкого харчування KFC - на 3%, мережі піцерій Pizza Hut - також на 3%, тоді як заклади мексиканської кухні Taco Bell зафіксували зростання на 5%.

Аналітики очікували зниження порівнянних продажів групи на 0,4%.

Котирування акцій Yum! під час попередніх торгів у вівторок знижуються на 2,4%. З початку року ринкова вартість компанії збільшилася на 2%, до $37,55 млрд, тоді як фондовий індекс S&P 500 додав 8,7%.

Yum! Brands є найбільшою у світі ресторанною компанією за кількістю підприємств - вона управляє понад 55 тис. ресторанів більш ніж у 155 країнах. Три ресторанні бренди компанії - KFC, Pizza Hut і Taco Bell - є світовими лідерами в сегментах ресторанів швидкого обслуговування, що спеціалізуються відповідно на стравах із курки, піці та мексиканській кухні.

Теги:   KFC прибуток Переглядів:   207

Читайте також:

21.11

Українська франшиза Multi Cook відкриває магазин у Братиславі

19.11

Найбільші покупці українського мороженого м’яса ВРХ - Азербайджан, Китай та Узбекистан

19.11

Nestle планує скоротити витрати на $2,8 млрд і підвищити ефективність