Nestle залишається найдорожчим брендом у світі

Харчова 20.08.2024    18:10

Nestle є лідером світового рейтингу продуктових брендів за підсумками сьомого року поспіль, незважаючи на те, що за минулий рік його вартість знизилася на 7% - до $20,8 млрд, повідомляє Brand Finance.

На друге місце в рейтингу з третього минулого року перемістився бренд Lay's завдяки зростанню на 9% (до $12 млрд). Він змістив на третю позицію китайський бренд Yili, вартість якого опустилася на 6% (до $11,6 млрд).

На четверту сходинку з п'ятої піднявся американський бренд Tyson (-5,2%, до $8,27 млрд), обігнавши французький Danone (-10,2%, до $8,03 млрд). Помінялися місцями американські Quaker (+6,5%, до $7,5 млрд) і Kellogg's (-16,3%, до $6,1 млрд), які посіли цього року відповідно шосте і сьоме місце в рейтингу.

Бренд Wrigley піднявся на восьму позицію з десятої (+7,5%, до $6 млрд), китайський Mengniu залишився на дев'ятій сходинці (-11,1%, до $5,4 млрд), а на десяте місце із тринадцятого дістався американський бренд Doritos (+12%, до $4,6 млрд).

Канадський бренд Viterra продемонстрував найвідчутніше зростання вартості бренда - на 37% (до $1,1 млрд), що надало йому змогу посісти 81-й рядок (торік він не входив до рейтингу). Крім того, значно подорожчали мексиканський бренд Mission (+36%) і фінський Valio (+31%).

Вартість сотні кращих продуктових брендів знизилася за минулий рік на 4% - до $268 млрд, йдеться в повідомленні. Зокрема, це зумовлено тим, що споживачі дедалі частіше віддають перевагу не великим, а невеликим приватним брендам, які пропонують унікальні та персоналізовані продукти.

"Індустрія продуктів харчування і напоїв переживає швидку трансформацію, спричинену мінливими уподобаннями споживачів, - зазначає директор з оцінки Brand Finance Савіо Д'Соуза. - Хоча зниження вартості бренда є проблемою, воно також відкриває можливості для інновацій".

Серед 100 брендів, що увійшли до рейтингу, 43 є американськими, 12 - китайськими, шість - японськими. По чотири представники у Швейцарії, Італії, Індії та Німеччини, по три - у Канади та Великої Британії.

Теги:   Nestle бренд Переглядів:   270

Читайте також:

21.11

Українська франшиза Multi Cook відкриває магазин у Братиславі

19.11

Найбільші покупці українського мороженого м’яса ВРХ - Азербайджан, Китай та Узбекистан

19.11

Nestle планує скоротити витрати на $2,8 млрд і підвищити ефективність