McDonald's розпочав сезон українських бургерів

Харчова 21.08.2024    23:32

ПІІ "МакДональдс Юкрейн Лтд.", що розвиває в Україні мережу ресторанів швидкого обслуговування McDonald's, розпочало сезон українських бургерів, представлені позиції на понад 70% складаються з локальних інгредієнтів, повідомляє пресслужба компанії.

Як уточнюється в релізі, сезон українських бургерів стартує в середу, 21 серпня і триватиме до 30 вересня або до моменту розпродажу бургерів.

Цього року в меню буде представлено два нові бургери: "Житній з яловичиною і грибним соусом", що складається на 82% із локальних інгредієнтів, і "Житній з куркою і беконом" (72%). Курячу котлету, свіжі овочі та грибний соус виробляють на Київщині, яловичий біфштекс - на Вінниччині, бекон - на Кіровоградщині, а булочки - на Дніпропетровщині.

Українські бургери доступні в усіх відкритих закладах "МакДональдз" і через усі канали продажу: у ресторанах на терміналах самообслуговування або в касі, на "МакДрайві", через експрес-вікно або з послугою МакДелівері.

Повідомляється, що 2023 року українські бургери в ресторанах мережі купували на рівні з легендарним БігМаком.

Перший заклад мережі McDonald's в Україні було відкрито 24 травня 1997 року в Києві.

Як повідомлялося, McDonald's 20 вересня 2022 року розпочав поетапне відкриття ресторанів в Україні. До 24 лютого того ж року мережа налічувала 109 ресторанів у 24 містах країни. Станом на серпень 2024 року працює 102 ресторани, а мережа налічує 118 ресторанів.

За підсумками 2023 року збільшило виручку в 3,9 раза порівняно з попереднім роком, до 12,9 млрд грн, випливає з даних Opendatabot.

Згідно з фінансовими результатами за 2023 рік, чистий прибуток підприємства становив 1,29 млрд грн проти збитку в 2 млрд грн у 2022 році.

Кількість співробітників компанії у 2023 році зросла на 7% - до 9614 осіб.

Згідно з даними Єдиного держреєстру юросіб і фізосіб-підприємців, учасником ПІІ "МакДональдз Юкрейн Лтд." є MCD Europe Limited (100%, Лондон, Велика Британія).

Теги:   McDonald\'s український бургер Переглядів:   241

Читайте також:

21.11

Українська франшиза Multi Cook відкриває магазин у Братиславі

19.11

Найбільші покупці українського мороженого м’яса ВРХ - Азербайджан, Китай та Узбекистан

19.11

Nestle планує скоротити витрати на $2,8 млрд і підвищити ефективність