Equinor обійшов IKEA і став найдорожчим брендом у Північній Європі
Ринки 29.08.2024 10:00
Бренд норвезької нафтогазової компанії Equinor ASA вперше став найдорожчим у Північній Європі, обійшовши IKEA, йдеться в дослідженні Brand Finance.
IKEA очолювала список найдорожчих брендів регіону з 2013 року.
Вартість бренду Equinor у 2024 році зросла на 24%, до 15,6 млрд євро, завдяки підвищенню виторгу нафтогазової компанії, оптимістичним прогнозам на майбутнє, а також її швидкому розвитку у сфері відновлюваних джерел енергії.
Тим часом, вартість бренду IKEA цього року зменшилася на 4%, до 14,7 млрд євро, зазначають у Brand Finance. Це, зокрема, пов'язано з труднощами в транспортуванні вантажів через атаки єменських хуситів на судна в Червоному морі.
Третє місце серед найдорожчих брендів у Північній Європі, за оцінкою Brand Finance, посідає Volvo (+29%, до 10,9 млрд євро), четверте - Lego (+3%, до 7,4 млрд євро).
Теги: бренд IKEA Equinor Переглядів: 221