Equinor обійшов IKEA і став найдорожчим брендом у Північній Європі

Ринки 29.08.2024    10:00

Бренд норвезької нафтогазової компанії Equinor ASA вперше став найдорожчим у Північній Європі, обійшовши IKEA, йдеться в дослідженні Brand Finance.

IKEA очолювала список найдорожчих брендів регіону з 2013 року.

Вартість бренду Equinor у 2024 році зросла на 24%, до 15,6 млрд євро, завдяки підвищенню виторгу нафтогазової компанії, оптимістичним прогнозам на майбутнє, а також її швидкому розвитку у сфері відновлюваних джерел енергії.

Тим часом, вартість бренду IKEA цього року зменшилася на 4%, до 14,7 млрд євро, зазначають у Brand Finance. Це, зокрема, пов'язано з труднощами в транспортуванні вантажів через атаки єменських хуситів на судна в Червоному морі.

Третє місце серед найдорожчих брендів у Північній Європі, за оцінкою Brand Finance, посідає Volvo (+29%, до 10,9 млрд євро), четверте - Lego (+3%, до 7,4 млрд євро).

Теги:   бренд IKEA Equinor Переглядів:   134

Читайте також:

01.11

Estee Lauder знизив квартальні дивіденди на 47%

01.11

USAID надав $6 млн чотирьом українським компаніям для розвитку та нарощування експорту

01.11

В Україні зростають ціни на якісну моркву