Equinor обійшов IKEA і став найдорожчим брендом у Північній Європі

Ринки 29.08.2024    10:00

Бренд норвезької нафтогазової компанії Equinor ASA вперше став найдорожчим у Північній Європі, обійшовши IKEA, йдеться в дослідженні Brand Finance.

IKEA очолювала список найдорожчих брендів регіону з 2013 року.

Вартість бренду Equinor у 2024 році зросла на 24%, до 15,6 млрд євро, завдяки підвищенню виторгу нафтогазової компанії, оптимістичним прогнозам на майбутнє, а також її швидкому розвитку у сфері відновлюваних джерел енергії.

Тим часом, вартість бренду IKEA цього року зменшилася на 4%, до 14,7 млрд євро, зазначають у Brand Finance. Це, зокрема, пов'язано з труднощами в транспортуванні вантажів через атаки єменських хуситів на судна в Червоному морі.

Третє місце серед найдорожчих брендів у Північній Європі, за оцінкою Brand Finance, посідає Volvo (+29%, до 10,9 млрд євро), четверте - Lego (+3%, до 7,4 млрд євро).

Теги:   бренд IKEA Equinor Переглядів:   203

Читайте також:

20.01

Більшість компаній очікують продовження підтримки України з боку США або її збільшення - AmCham

20.01

Трамп у перший день президентства відновить смертну кару й оголосить надзвичайний стан на південному кордоні

20.01

Експерти Atlantic Council та Experts Club обговорили майбутню політику Дональда Трампа