Кількість користувачів інтернету в Китаї сягнула 1,1 млрд

Ринки 06.09.2024    11:26

Кількість інтернет-користувачів у Китаї, за даними на кінець червня, становила близько 1,1 млрд осіб, що на 7,42 млн більше, ніж наприкінці 2023 року, за даними Китайського мережевого інформаційного центру (CNNIC).

Це зумовлено тим, що різноманіття онлайн-розваг посилює привабливість інтернету як серед молоді, так і людей старшого віку, пише South China Morning Post.

Охоплення інтернетом населення материкової частини Китаю становило близько 78% на кінець першого півріччя. При цьому понад 37% нових користувачів були залучені платформами, на яких показують короткі відеоролики, включно з Douyin компанії ByteDance і WeChat від Tencent, йдеться у звіті CNNIC.

Зростання цифрового споживання сприяло підвищенню внутрішнього попиту. Роздрібний онлайн-продаж у країні в січні-червні зріс на 9,8% у річному вираженні - до 7,1 трлн юанів ($996 млрд), за даними Державного статистичного управління.

Понад 5 млн іноземних туристів скористалися мобільними платежами в Китаї в першому півріччі, що вчетверо більше за показник за той самий період минулого року. Кількість транзакцій перевищила 90 млн на суму 14 млрд юанів ($2 млрд), збільшившись усемеро.

Це сталося після того, як два провідні китайські сервіси мобільних платежів - Alipay від Ant Group і WeChat Pay від Tencent - спростили для іноземних мандрівників оплату товарів і послуг на материку. Ant є "дочкою" Alibaba Group.

Теги:   Китай Інтернет Переглядів:   104

Читайте також:

16.09

Український експорт зріс на 12,2%, імпорт — на 9,7%

16.09

У Києві погіршилася якість повітря - КМДА

16.09

Укрзалізниця змінила графік руху поїздів через повінь у Європі