Чистий прибуток H&M впав майже на третину
Ринки 26.09.2024 14:20Шведська Hennes & Mauritz AB (H&M), власник другої за величиною в Європі мережі магазинів одягу, різко скоротила чистий прибуток у третьому фінансовому кварталі, причому показник виявився набагато гіршим за очікування ринку.
Як ідеться в пресрелізі H&M, чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 31 серпня, становив 2,31 млрд шведських крон ($227,5 млн) порівняно з 3,32 млрд крон за аналогічний період попереднього фінроку.
Квартальна виручка H&M стала меншою на 3% - 59,01 млрд крон. У місцевих валютах країн присутності показник практично не змінився.
Експерти, опитані FactSet, у середньому прогнозували чистий прибуток ритейлера на рівні 3,33 млрд крон за виручки в 60,5 млрд крон.
Виручка в Південній Європі минулого кварталу зросла на 1%, у Східній - на 2%. Тим часом у Західній Європі продаж скоротився на 4%, у Північній - на 9%, у Північній і Південній Америці - на 2%, в Азії, Африці та Океанії - на 5%.
Компанія зазначила, що виручка у вересні зросла приблизно на 10% у річному вираженні завдяки успіху нової осінньої колекції.
Керівництво H&M схвалило програму викупу акцій на суму до 1 млрд крон, вона діятиме до 26 листопада цього року.
Компанія має намір відкрити свій перший магазин у Бразилії наприкінці 2025 року, а цієї осені - запустити онлайн-магазини на двох найбільших платформах у Китаї: Douyin і Pinduoduo.
H&M було засновано 1947 року у Швеції. Крім бренду H&M компанії належать також марки COS, Monki, & Other Stories, Weekday, ARKET і Afound, а також мережа магазинів товарів для дому H&M Home.
Акції H&M падають на 7% на початку торгів у Стокгольмі в четвер. Із початку поточного року капіталізація компанії збільшилася на 2,7%, до 292,07 млрд крон.
Теги: прибуток H&M Переглядів: 376