Французький виробник товарів класу «люкс» LVMH уклав 10-річне партнерство з перегонами «Формула-1»

Транспорт Авто 03.10.2024    21:32

Французький виробник товарів класу «люкс» LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE уклав партнерську угоду з Liberty Media, організатором перегонів «Формули-1», терміном на 10 років. Як ідеться у спільному пресрелізі, угода почне діяти на початку наступного сезону та поширюватиметься на присутність брендів LVMH на заходах гоночної серії, створення обмежених тематичних колекцій та ексклюзивного контенту.

Фінансових умов угоди та інших деталей не розкривають, нова інформація буде озвучена 2025 року.

Глава Liberty Media Грег Маффей зазначив, що «Формула-1» вже співпрацювала з одним із брендів LVMH минулого року на Гран-прі Лас-Вегаса, і ця співпраця пройшла успішно.

LVMH, підконтрольна французькому мільярдерові Бернару Арно, об'єднує 75 брендів, включно з Louis Vuitton, Hennessy, TAG Heuer, Hublot, Tiffany, Christian Dior і Givenchy.

Теги:   партнерство LVMH Формула-1 Переглядів:   72

Читайте також:

03.10

Продаж електромобілів Ford у США зріс на 12%, GM - злетіли на 60%

02.10

Поставки Nio, Li Auto і XPeng у вересні досягли рекордного рівня

01.10

KLM призупинила всі польоти до Тель-Авіва до кінця року