JYSK за 2 роки інвестувала в розвиток мережі в Україні близько 400 млн грн

Ринки 03.10.2024    16:57

Міжнародна мережа JYSK інвестувала в розвиток мережі в Україні близько 400 млн грн у 2022-2024 рр., має намір відкрити 12 магазинів у 2025 році, повідомив Country Director JYSK в Україні Євген Іваниця на пресконференції в середу.

"20 років тому відкрився перший франчайзинговий магазин скандинавських товарів для сну і дому на Видубичах у Києві. 12 років тому, у жовтні 2012 року, JYSK викупила франшизу у місцевого франчайзі та почала самостійно розвивати мережу на новому для данського бізнесу ринку. Зараз у нашій мережі - 100 магазинів у 35 містах України. Загалом ми інвестували близько 400 млн грн із моменту повномасштабного вторгнення - відкрили 20 магазинів, реконструювали 17, відновили шість", - сказав Іваниця.

За його словами, втрати за роки війни оцінюють у 45 млн грн, включно з безповоротною втратою 10 магазинів, а також замороженими проєктами в Херсоні, Харкові та Запоріжжі.

Найактивніше компанія розвиває сучасний концепт 3.0. Загалом уже 77% магазинів мережі переобладнано в цьому концепті, на наступний фінансовий рік заплановано оновлення ще 12 магазинів. "Мова не лише про заміну торговельного обладнання та освітлення. Ми збільшуємо соціальну зону для наших співробітників, добудовуємо додаткові підйомники, ліфти", - повідомив він.

Крім того, в мережі працюють магазини ще трьох форматів: вісім JYSK Outlet, п'ять більших за площею JYSK XL (у Києві, Дніпрі, Одесі та Тернополі, надають ширший асортимент) і три відносно менших за площею JYSK Compact (у Києві та Львові).

Як пояснив Іваниця, загалом компанія зосереджена на розвитку стандартного концепту 3.0, що передбачає торговельну площу від 900 до 1,2 тис. кв. м., склад об'ємом у 1,5 тис. куб. м, соціальну зону 50-60 кв. м, за можливості ще обладнання тераси для садових меблів.

"Якщо локація хороша, але вона не підходить для повноцінного розміру магазину, ми можемо розглядати відкриття формату JYSK Compact. У деяких країнах частка JYSK Compact висока, у деяких XL вища. Але нам в Україні зараз єдиним форматом розвиватися зручніше", - прокоментував він вибір формату агентству "Інтерфакс-Україна".

Дотепер із заявлених 12 відкриттів наступного фінроку визначено дев'ять локацій, для шести вже підписано договори.

"Більшу частину договорів оренди підписано як відсоток від обороту, що підтверджує, що нам довіряють", - додав Іваниця.

За його словами, активно розвивається онлайн-магазин. За 2023/24 фінансовий рік було 12 млн відвідувачів і понад 20 млн сесій. Восени 2023 року було виділено в окремий департамент B2B. Цей сегмент дав за підсумками фінансового року майже 5% продажу.

"B2B дуже важливий для нас напрям, умови для таких клієнтів кращі, ніж навіть акційні ціни. Серед клієнтів - готелі, ресторани, благодійні організації, посольства", - зазначив Іваниця. Він також повідомив, що завдяки JYSK продукція українських виробників ширше представлена на міжнародному ринку.

"У JYSK понад 330 постачальників з усього світу. З них українських уже 12. Цікаво, що частка українських постачальників у мережі вища, ніж частка українських магазинів у мережі. На 4 млрд грн ми закупили товарів українських виробників з часу повномасштабного вторгнення. І понад 98% із них було експортовано для продажу в європейських магазинах мережі", - повідомив Іваниця.

Щодо товарних категорій, популярних серед українців, то за підсумками фінроку меблі дали 35% продажу, матраци, подушки, постільна білизна - 21%, садові меблі - 12%, госптовари - 32%. За словами Іваниці, найкращі показники з продажу за підсумками фінансового 2023/24 року були в одеському ТЦ FontanSKY.

Від початку війни ритейлер сплатив до бюджету 2 млрд грн податків, передав понад 70 млн на благодійність і підтримку військовослужбовців, залучив понад 1 млн грн від покупців на благодійні проєкти. Зараз спільно з фондом "Повернись живим" відкрито збір "Додай руху для сили духу", метою якого є зібрати 10 млн грн на спорядження для адаптивного спорту з метою підтримки ветеранів і ветеранок. Підтримати можна купивши тематичну наліпку або сумку-шопер у мережі до 30 жовтня.

Наразі в Україні працюють 100 магазинів та інтернет-магазин jysk.ua. Штат JYSK в країні налічує понад 880 співробітників.

JYSK - частина сімейної Lars Larsen Group більш ніж із 3,5 тис. магазинів у 48 країнах.

Виручка JYSK у 2023/24 фінансовому році склала EUR5,6 млрд.

Теги:   Jysk Переглядів:   81

Читайте також:

03.10

Перший ветеран отримав ваучер на навчання в Національному університеті фізичного виховання, щоб стати реабілітологом

03.10

Українські порти в січні-вересні збільшили перевалку вантажів у 1,8 раза

03.10

Франція планує підвищити податки