PepsiCo скоротила чистий прибуток на 5,2%, виторг - на 0,6%

Харчова 08.10.2024    22:19

Американська PepsiCo Inc., один із найбільших у світі виробників безалкогольних напоїв, зафіксувала помірне зниження чистого прибутку та виручки у третьому кварталі 2024 фінансового року.

Як йдеться в пресрелізі компанії, її чистий прибуток за підсумками фінкварталу, що завершився 7 вересня, становив $2,93 млрд порівняно з $3,09 млрд за аналогічний період попереднього року. Прибуток у розрахунку на акцію знизився до $2,13 проти $2,24 роком раніше.

Прибуток без урахування разових факторів становив $2,31 на акцію, перевищивши консенсус-прогноз опитаних FactSet аналітиків на рівні $2,29 на акцію.

Квартальний виторг PepsiCo скоротився на 0,6%, до $23,32 млрд із $23,45 млрд роком раніше, тоді як середній прогноз експертів передбачав зростання показника до $23,86 млрд.

У Північній Америці виручка підрозділу Frito-Lay, що займається виробництвом снеків, не змінилася минулого фінкварталу, підрозділи з випуску напоїв - збільшилася на 1%, сегменту Quaker Foods - впала на 18%.

Дохід від операцій у Латинській Америці підвищився на 4%, у Європі – також на 4%. Виручка в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, Австралії, Новій Зеландії та Китаї не змінилася у річному вираженні, як і в регіоні, що включає Африку, Близький Схід та Південну Азію.

PepsiCo погіршила прогноз органічного зростання виручки на 2024 рік до 1-3% з очікуваних раніше 4%. Компанія підтвердила прогноз зростання прибутку на акцію без урахування валютних коливань на рівні близько 8%.

Цього року PepsiCo планує повернути акціонерам близько $8,2 млрд, включно із $7,2 млрд у вигляді дивідендів та $1 млрд за рахунок викупу акцій.

Акції PepsiCo дешевшають на 1% під час попередніх торгів у вівторок. З початку поточного року ринкова вартість компанії знизилася на 1,6%, до $229,7 млрд, тоді як фондовий індекс S&P 500 за цей період додав 19,4%.

Теги:   PepsiCo прибуток Переглядів:   402

Читайте також:

21.11

Українська франшиза Multi Cook відкриває магазин у Братиславі

19.11

Найбільші покупці українського мороженого м’яса ВРХ - Азербайджан, Китай та Узбекистан

19.11

Nestle планує скоротити витрати на $2,8 млрд і підвищити ефективність