Японська Fast Retailing збільшила чистий прибуток на 25,6%

Ринки 12.10.2024    15:28

Японська Fast Retailing, найбільший роздрібний продавець одягу в Азії, завершила 2024 фінансовий рік із рекордними показниками та очікує їх подальшого зростання в поточному фінроці.

Як ідеться у пресрелізі компанії, чистий прибуток за підсумками фінроку, що завершився 31 серпня, зріс на 25,6%, до 372 млрд єн ($2,49 млрд) порівняно з 296,2 млрд єн роком раніше.

Консенсус-прогноз експертів, опитаних Quick, припускав, що чистий прибуток становитиме 354,95 млрд єн.

Операційний прибуток Fast Retailing за підсумками фінроку зріс на 31,4%, до 500,9 млрд єн, виручка - на 12,2%, до 3,104 трлн єн (прогноз аналітиків - 3,065 трлн єн).

Підвищення виручки основного бренду компанії - Uniqlo - було відзначено як у Японії, так і за кордоном.

Виручка Uniqlo в Японії підвищилася на 4,7%, до 932,2 млрд ієн, зіставний продаж зріс на 3,2%. Дохід Uniqlo за кордоном підскочив на 19,1%, до 1,7118 трлн єн.

Згідно з прогнозом Fast Retailing, у фінроці, що розпочався, її чистий прибуток збільшиться на 3,5%, до 385 млрд єн, операційний прибуток - на 5,8%, до 530 млрд єн, виручка - на 9,5%, до 3,4 трлн єн.

Акції Fast Retailing подорожчали на 1,3% за підсумками торгів у четвер. Фінансова звітність була опублікована після закриття ринку. Від початку 2024 року капіталізація компанії зросла на 46,8%.

Перший магазин під брендом Uniqlo було відкрито компанією Ogori Shoji в Хіросімі в 1984 році. Наразі мережа належить створеній 1963 року Fast Retailing, під управлінням якої перебувають магазини різних брендів, зокрема Comptoirs des Cotonniers, GU, Theory і Princesse Tam Tam.

Теги:   Fast Retailing прибуток Переглядів:   403

Читайте також:

27.12

В Україні знизилися попит і ціни на картоплю

27.12

Тайвань заблокував угоду Uber із купівлі Foodpanda за $950 млн

27.12

Nidec пропонує $1,6 млрд за Makino Milling із премією 42%