Scandi купила птахівничий бізнес Siaures vilkas у Литві за 23,5 млн євро

Агро 15.10.2024    18:16

Шведська компанія з виробництва яєць і продуктів з курячого м'яса Scandi Standard придбала птахівничий бізнес групи Siaures vilkas у Литві за 23,5 млн євро, повідомляє BNS.

Scandi купила кілька підприємств (зокрема м'ясопереробний завод Delikatesas) через зареєстровану в Литві компанію Scandi Standard Lithuania Holding. З 10 жовтня її керівником призначено шведа Альф Магнуса Лагергрена.

У 2025 році компанія розраховує виробити в Литві 20-25 тис. тонн продукції.

У Реєстрі юридичних осіб Литви станом на 14 жовтня як власник Delikatesas була зареєстрована компанія Scandi Standard Lithuania Holding. Вона викупила акції у компаній, підконтрольних акціонерці Siaures vilkas Пальмірі Кайкарене і главі Siaures vilkas Вілюсу Кайкарісу.

Посилаючись на конфіденційність, Кайкаріс сказав BNS, що не може назвати, які ще підприємства були куплені шведською компанією. У серпні він сказав порталу vz.lt, що Scandi Standard купує чотири підприємства, пов'язані з птахівничим бізнесом групи.

За словами гендиректора Scandi Standard Йонаса Тунестала, придбаний бізнес працюватиме збитково протягом 6-12 місяців, але згодом очікується поліпшення результатів. Очікується, що обсяг виробництва сягатиме 20-25 тис. тонн на рік.

Річний обсяг продажів Scandi Standard, що працює в країнах Північної Європи та Ірландії, перевищує 13 млрд шведських крон (1,13 млрд євро). Компанія виробляє готові до вживання, охолоджені та заморожені продукти, яйця. У групі працює понад 3,2 тис. осіб.

У 2022 і 2023 роках м'ясопереробник Delikatesas був збитковим - чистий збиток у ці роки становив 4,7 млн євро і 4 млн євро відповідно, а виручка - 20,56 млн євро і 17,1 млн євро.
 

Теги:   Литва Scandi птахівничий бізнес Siaures vilkas Переглядів:   303

Читайте також:

21.12

USAID "Врожай" передала фермерам 10 зерносушарок і 7 тисяч рукавів для зберігання зерна

20.12

Украина в 2024 году нарастила производство сои на 28%

19.12

Експорт зернових з України зріс на 24% з початку маркетингового року