Procter & Gamble знизила чистий прибуток на 12%
Ринки 18.10.2024 22:45Американська Procter & Gamble Co., найбільший у світі виробник споживчих товарів, у першому кварталі 2025 фінансового року скоротила чистий прибуток на 12%, виручку – на 1%.
Як зазначається в пресрелізі компанії, її чистий прибуток у липні-вересні становив $3,959 млрд, або $1,61 у розрахунку на акцію, порівняно з $4,521 млрд, або $1,83 на акцію, за аналогічний період минулого року. Скоригований прибуток збільшився до $1,93 з $1,83 на акцію.
Виторг опустився до $21,737 млрд проти $21,871 млрд роком раніше. Органічне зростання виручки (без урахування купівлі/продажу активів та зміни курсів обміну валют) становило 2%.
Експерти, яких опитало FactSet, у середньому оцінювали скоригований прибуток на рівні $1,90 на акцію за виручки $21,99 млрд.
Продаж косметичних та парфумерних засобів P&G у минулому кварталі скоротився на 5% (до $3,89 млрд), товарів для свійських тварин – не змінився ($1,72 млрд). У категорії товарів для дітей та особистої гігієни показник знизився на 2% (до $5,1 млрд). При цьому прибутки від реалізації товарів для здоров'я зросли на 2% (до $3,15 млрд), господарських товарів – на 1% (до $7,71 млрд).
У минулому фінкварталі P&G повернула акціонерам загалом близько $4,4 млрд, зокрема $2,4 млрд за рахунок виплати дивідендів і $1,9 млрд через викуп акцій.
P&G підтвердила прогноз, згідно з яким виручка за підсумками 2025 року фінроку збільшиться на 2-4%, при цьому органічне зростання становитиме 3-5%. Компанія, як і раніше, очікує підвищення скоригованого прибутку на 5-7% - до $6,91-7,05 на акцію.
Аналітики прогнозують прибуток $6,96 на папір.
Котирування акцій P&G знижуються на 1,3% під час попередніх торгів у п'ятницю. За останні три місяці ринкова вартість компанії збільшилася на 2% (до $405 млрд), тоді як фондовий індекс S&P 500 додав 6%.
Procter & Gamble розпочала діяльність у 1837 році як невеликий сімейний бізнес із виробництва мила та свічок у місті Цинциннаті (штат Огайо). На сьогодні портфель компанії складається приблизно з 10 продуктових категорій та близько 65 торгових марок, які продаються майже у 70 країнах.
Основні напрями діяльності P&G - виробництво споживчих товарів у таких основних категоріях: косметичні та парфумерні засоби, товари особистої гігієни, господарські товари, товари для здоров'я, засоби для догляду за дітьми, а також приладдя для гоління. Серед найвідоміших торгових марок Pampers, Tide, Ariel, Always, Oral-B, Olay, Tampax, Old Spice, Pantene, Head & Shoulders, Gillette, Venus, Braun.
Теги: прибуток Procter & Gamble Переглядів: 320