Продаж міцного алкоголю в США скоротився на 3% - дослідження
Ринки 22.10.2024 16:45Обсяг продажу міцних спиртних напоїв у Сполучених Штатах за сім місяців поточного року скоротився на 3% у річному вираженні, пише Financial Times із посиланням на дослідження аналітичної компанії ISWR.
Продаж горілки в США в січні-липні скоротився на 3,8% щодо того ж періоду минулого року, віскі - на 5,8%. Обсяг реалізації текіли, яка до цього демонструвала найвищі темпи зростання, знизився на 1,1%.
За два десятиліття до 2019 року продаж міцного алкоголю зростав середньорічними темпами в 2,6%, потім підскочив майже на 5% у 2020 та 2021 році на тлі локдауну, практично не змінився у 2022 році та скоротився на 2,9% у 2023 році, показує дослідження.
"Галузь відчула екзистенційну загрозу на початку пандемії коронавірусу, але натомість отримала подвоєння темпів зростання в перший же рік, - зазначив глава американського підрозділу IWSR Мартен Лодевікс. - Те, що відбувається після пандемії, найбільше нагадує корекцію".
Деякі експерти також вказують на зниження споживання алкоголю представниками покоління Z, конкуренцію з боку легалізованої марихуани, та популярність нових ліків для зниження ваги, які погано поєднуються із алкоголем.
Аналітик Jefferies Едвард Мунді зазначив, що негативним фактором для оптового продажу алкоголю є те, що ритейлери розпродують наявні запаси, а також зростання популярності такої категорії, як "ready to drink", тобто готових до вживання напоїв. Загалом у цій категорії у січні-липні продаж підвищився на 2%, однак у сегменті напоїв на основі міцного алкоголю зростання становило 11%.
Акції виробників алкоголю, включно із Pernod Ricard, Diageo та Brown-Forman, знизилися за останній рік та впали до рівнів початку пандемії, зазначає FT.
Теги: США міцний алкоголь Переглядів: 194