Heineken зафіксувала зростання скоригованої виручки на 3,3%

Ринки 23.10.2024    17:00

Heineken, друга за величиною пивоварна компанія у світі, у третьому кварталі зафіксувала зростання скоригованої виручки на 3,3% в органічному виразі, тоді як консенсус-прогноз аналітиків, складений самою компанією, передбачав зростання на 3,2%.

Як повідомляється в пресрелізі компанії, виручка без урахування одноразових чинників і амортизації (BEAI) у липні-вересні становила 7,68 млрд євро.

Чистий виторг скоротився на 5,5% і становив 9,07 млрд євро.

Обсяг продажу пива в минулому кварталі збільшився на 0,7% в органічному виразі, зокрема реалізація преміальних марок пива зросла на 4,5%.

Реалізація пива бренду Heineken збільшилися на 8,7%, безалкогольного Heineken 0,0 - на 3,4%.

Обсяг сукупного продажу пива в Африці та на Близькому Сході зріс на 6,4%, у Європі - на 1,4%. Тим часом в Азійсько-Тихоокеанському регіоні продаж скоротився на 1,2%, у Північній і Південній Америці - на 1,3%.

Компанія, як і раніше, очікує зростання операційного прибутку на 4-8% за підсумками поточного року.

Heineken реалізує продукцію більш ніж у 190 країнах світу. Портфель компанії налічує близько 300 брендів, зокрема марки Heineken, Amstel, Anchor, Biere Larue, Bintang, Birra Moretti, Cruzcampo, Desperados, Dos Equis, Foster's, Newcastle Brown Ale, Ochota, Primus, Sagres, Sol, Star, Strongbow, Tecate, Tiger і Zywiec.

Акції Heineken дорожчають на 2,2% під час торгів в Амстердамі в середу. Ринкова вартість компанії від початку року зменшилася на 13,8% і становить приблизно 43,53 млрд євро.

Теги:   пиво Heineken Переглядів:   208

Читайте також:

23.11

"УЗ" оснащуватиме Wi-Fi потяги далекого сполучення

22.11

Кількість курців в Україні знизилася до 27%

22.11

NTPC Green Energy залучила $1,2 млрд у рамках IPO