Україна експортувала агропродукцію до Туреччини на $1,98 млрд та прагне розширити співпрацю

Агро 23.10.2024    12:48

Україна протягом січня-вересня 2024 року експортувала до Туреччини агропродукції на $1,98 млрд і хотіла б поглибити співробітництво в агропереробній галузі, повідомив міністр аграрної політики і продовольства України Віталій Коваль на зустрічі з послом Турецької Республіки в Україні Мустафою Левентом Більгеном у Києві у вівторок.

"Україна і Туреччина доповнюють одна одну в аграрній сфері. Треба поглиблювати співпрацю між країнами, зокрема, у сфері агропереробної галузі та разом рухатися до нових ринків", - цитує його слова пресслужба Міністерства аграрної політики та продовольства.

Міністр зазначив, що турецькі агропереробні компанії можуть знайти в Україні нові якісні ринки для свого бізнесу. І це буде вигідно обом країнам. Також Україна і Туреччина можуть співпрацювати у сфері експорту м'яса великої та малої рогатої худоби. Для України важливий досвід Туреччини в галузі зрошення. Особливо після підриву Каховської дамби.

Коваль подякував за залученість Туреччини до гарантування продовольчої безпеки. Зокрема, за участь у гуманітарній ініціативі президента України Володимира Зеленського "Grain From Ukraine", у межах якої українське зерно отримують країни африканського континенту.

Міністр агрополітики запросив турецького колегу обговорити подальшу співпрацю в сільському господарстві.

Зі свого боку, Мустафа Левент Більген зазначив, що Туреччина цінує співпрацю з Україною, зокрема в аграрній галузі. Але розуміє значення української економіки та забезпечення світової продовольчої культури експорту зернових культур.

Посол Туреччини запевнив продовження підтримки України та висловив готовність до поглиблення співпраці.

Теги:   експорт Туреччина агропродукція Переглядів:   156

Читайте також:

21.12

USAID "Врожай" передала фермерам 10 зерносушарок і 7 тисяч рукавів для зберігання зерна

20.12

Украина в 2024 году нарастила производство сои на 28%

19.12

Експорт зернових з України зріс на 24% з початку маркетингового року