Newell Brands скоротила чистий збиток

Ринки 27.10.2024    12:50

Американський виробник широкого асортименту споживчих товарів Newell Brands знизив збиток у третьому кварталі і поліпшив прогноз на поточний рік.

Як повідомляється в пресрелізі компанії, її чистий збиток у липні-вересні становив $198 млн, або 48 центів з розрахунку на акцію, порівняно зі збитком на рівні $218 млн, або 53 центи на акцію, за аналогічний період попереднього року.

Без урахування разових факторів Newell Brands завершила звітний період із прибутком у 16 центів на акцію, на рівні прогнозів ринку.

Виручка знизилася на 4,9%, до $1,95 млрд, за консенсус-прогнозу аналітиків, опитаних FactSet, на рівні $1,96 млрд.

За підсумками 2024 року компанія тепер очікує скоригований прибуток у розмірі 63-66 центів на акцію проти прогнозованих раніше 60-65 центів і рентабельність за цим показником у розмірі 8,1-8,3% (раніше - 8-8,2%). Виручка, як очікується, знизиться на 6-7%.

Котирування акцій Newell під час попередніх торгів у п'ятницю підскочили на 10,6%. З початку року капіталізація компанії знизилася на 17,3%, до $3,05 млрд, тоді як фондовий індекс Standard & Poor's 500 за цей період додав 21,8%.

Newell, заснована 1903 року, серед іншого випускає дитячі коляски Graco, ручки Parker і Sharpie, контейнери для зберігання Rubbermaid, термокружки Contigo, клей Elmer's, товари для відпочинку на природі Coleman.

Теги:   збиток Newell Brands Переглядів:   199

Читайте також:

22.11

NTPC Green Energy залучила $1,2 млрд у рамках IPO

22.11

Долар США зміцнюється до євро і фунта

22.11

"Евро Смарт Пауэр" получила штраф за нарушение антимонопольного законодательства.