Французький дім моди Hermes збільшив виручку на 10,3%
Ринки 29.10.2024 10:14Французький дім моди Hermes International SCA в третьому кварталі 2024 року збільшив виручку на 10,3%, трохи краще за очікування ринку.
Як повідомляють у пресрелізі компанії, виручка в липні-вересні становила 3,7 млрд євро порівняно з 3,37 млрд євро за той самий період роком раніше. Опитані Visible Alpha аналітики очікували, що виручка становитиме 3,69 млрд євро.
Продаж у Франції збільшився на 13,1%, в інших країнах Європи - на 18,8%, в Японії - на 18,5%. В Азійсько-Тихоокеанському регіоні без урахування Японії виручка підвищилася на 0,6%, у Північній і Південній Америці - на 11%. В інших регіонах, включно з Близьким Сходом, показник злетів більш ніж удвічі.
У сегменті шкіргалантереї в третьому кварталі виручка зросла на 12,7%, до 1,57 млрд євро. Продаж одягу та аксесуарів збільшився на 12,1%, склавши 1,13 млрд євро. Реалізація шовкових і текстильних виробів підвищилася на 3% - до 210 млн євро. Продаж парфумерії та косметики зрісли на 10,2%, до 129 млн євро.
Тим часом виручка від продажу годинників впала на 18,9% і склала 126 млн євро.
Компанія підтвердила прогноз, що передбачає зростання виручки в середньостроковій перспективі без урахування коливань обмінних курсів.
Hermes випускає різну продукцію: одяг, аксесуари, годинники, парфумерію, ювелірні вироби, предмети сервірування столу, кінну упряж. Також найбільш відомі сумки під марками Birkin і Kelly, а також хустки.
Акції Hermes під час торгів у четвер дорожчають на 2%. Від початку року капіталізація компанії зросла на 9,6%, до 215,7 млрд євро, тоді як французький фондовий індекс CAC 40 за цей період практично не змінився.
Теги: Hermes Переглядів: 150