Виробник алкогольної продукції Remy Cointreau скоротив виручку на 16,5%
Ринки 31.10.2024 13:45Французький виробник алкогольної продукції Remy Cointreau SA скоротив виручку в другому кварталі фінансового року на 16,5% через різке скорочення продажу коньяку та інших напоїв.
Як повідомляють у пресрелізі компанії, виручка за підсумками фінкварталу, що завершився 30 вересня, становила 316,7 млн євро. Органічне зниження виручки (без урахування зміни валютних курсів і купівлі/продажу бізнесу) становило 16,1%.
Продаж підрозділу, що випускає коньяк, у минулому кварталі впав на 21,1%, до 206 млн євро. В органічному вираженні показник знизився на 20,7%.
Виручка від продажу іншої алкогольної продукції скоротилася на 5,2% (на 4,9% в органічному вираженні), від реалізації продукції партнерських брендів - на 25,2% (на 25,4% в органічному вираженні).
У першому фінпівріччі продаж впав на 16,2% (15,9% в органічному вираженні), до 533,7 млн євро. Зокрема в Північній і Південній Америці продаж скоротився на 22,8%, в Азійсько-Тихоокеанському регіоні - на 8%, у регіоні EMEA - на 18,8%.
Remy Cointreau тепер очікує падіння продажу більш ніж на 10% в органічному вираженні в поточному фінроці. Раніше очікувалося "поступове відновлення показника протягом року".
Remy Cointreau, контрольована сім'єю Еріар Дюбрей, була утворена 1991 року шляхом злиття компаній Remy Martin (заснована 1724 року) і Cointreau (заснована 1849 року). Компанія випускає коньяки Remy Martin і Louis XIII, ром Mount Gay, бренді Metaxa, шампанське Piper-Heidsiek, Charles Heidsiek і F.Bonnet, лікери Cointreau і Passoa.
Акції компанії дешевшають на 0,4% на початку торгів у Парижі в п'ятницю. З початку поточного року капіталізація впала майже вдвічі і становить зараз близько 3,1 млрд євро.
Теги: алкоголь Remy Cointreau Переглядів: 61