Starbucks скоротила чистий прибуток на 25%

Харчова 04.11.2024    16:05

Американська Starbucks Corp., що володіє найбільшою у світі мережею кав'ярень, зафіксувала 25%-ве зниження чистого прибутку в четвертому фінансовому кварталі, збільшивши виручку на 3%. Обидва показники виявилися слабшими за прогнози ринку.

Як ідеться в пресрелізі компанії, чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 29 вересня, становив $909,3 млн, або $0,8 у розрахунку на акцію, порівняно з $1,22 млрд, або $1,06 на акцію, за порівнянний період попереднього року.

Квартальна виручка Starbucks підвищилася до $9,07 млрд з $9,37 млрд роком раніше.

Експерти, опитані FactSet, у середньому прогнозували чистий прибуток компанії в четвертому фінкварталі на рівні $0,86 на акцію за виручки в $9,19 млрд.

Глобальний зіставний продаж знизився на 7%, тоді як аналітики в середньому очікували його зменшення на 6,2%. Кількість покупок скоротилася на 8%, середня сума чека збільшилася на 2%.

Зіставний продаж в Північній Америці та в США знизився на 6%, у решті світу - на 9%, зокрема в Китаї - на 14%.

У четвертому фінкварталі кількість кав'ярень Starbucks по всьому світу збільшилася на 722 - до 40,199 тис. закладів. Зокрема в США працює 16,941 тис. кав'ярень Starbucks, у Китаї - 7,596 тис.

Компанія виплатить дивіденди в розмірі $0,61 на акцію за підсумками минулого кварталу.

Під час телефонної конференції в середу головний виконавчий директор Starbucks Браян Ніккол заявив, що кав'ярні компанії не підвищуватимуть ціни в США протягом найближчого року. Він також анонсував низку заходів, які мають зробити відвідування кав'ярень зручнішим.

Акції Starbucks подорожчали на 0,4% на додаткових торгах у середу. Від початку поточного року їхня вартість зросла на 1,4%.

Теги:   Starbucks прибуток Переглядів:   160

Читайте також:

21.11

Українська франшиза Multi Cook відкриває магазин у Братиславі

19.11

Найбільші покупці українського мороженого м’яса ВРХ - Азербайджан, Китай та Узбекистан

19.11

Nestle планує скоротити витрати на $2,8 млрд і підвищити ефективність