Mosaic скоротила виручку на 21%

Ринки 13.11.2024    20:52

Скоригована EBITDA Mosaic Co., одного з найбільших у світі виробників добрив, у III кварталі впала на 25% до аналогічного періоду минулого року - до $448 млн.

Виручка Mosaic скоротилася на 21%, до $2,8 млрд, здебільшого через зниження цін на продукцію компанії, ідеться в пресрелізі.

За підсумками III кварталу компанія зафіксувала чистий прибуток у розмірі $122 млн проти чистого збитку в $4 млн роком раніше.

Операційний грошовий потік скоротився на 52% у річному виразі, до $313 млн.

Виручка калійного сегмента групи Mosaic за звітний квартал впала на 27%, до $526 млн, скоригована EBITDA - на 33%, до $180 млн, через скорочення цін і обсягів продажу.

Продаж хлористого калію в III кварталі знизився на 0,2 млн тонн рік до року, до 2 млн тонн, через скорочення виробництва на тлі проблем із енергопостачанням рудників. За оцінкою компанії, через це її видобуток у III кварталі впав приблизно на 250 тис. тонн. Дотепер калійні потужності Mosaic повернулися до повного завантаження, і в IV кварталі компанія розраховує продати 2,2-2,4 млн тонн хлоркалію.

Виручка фосфатного сегмента зберіглася на рівні минулого року - $1 млрд, скоригована EBITDA склала $265 млн проти $201 млн роком раніше. Квартальний продаж фосфатних добрив знизився на 11%, до 1,5 млн тонн, тоді як виробництво зросло на 2%, до 1,6 млн тонн. На продаж негативно вплинули погодні умови, зокрема ураган "Франсін". Наразі фосфатні потужності групи повернулися до повного завантаження, прогноз продажу на IV квартал - 1,6-1,8 млн тонн, уточнює Mosaic.

За оцінкою компанії, дефіцит пропозиції на ринку фосфатів перейде на 2025 рік, зокрема через обмеження китайського експорту.

Глобальний ринок калійних добрив водночас залишається збалансованим завдяки рекордному споживанню. Ціни на калій відштовхнулися від дна, але залишаються доступними, що дає змогу розраховувати на гарний попит наступного року, зазначає компанія.

Теги:   EBITDA Mosaic виручка Переглядів:   128

Читайте також:

14.11

Philip Morris відновила частку на ринку України до 26% після втрат через війну

14.11

Шведська Spotify збільшила виручку на 19%

14.11

Tencent збільшив чистий прибуток на 47%