DW щотижня охоплює близько 10% дорослого населення України через телебачення
Телеком 18.11.2024 14:51Попри загальний перехід від телебачення до цифрових послуг, DW зберігає свою присутність в Україні за допомогою лінійного телебачення - у тому числі завдяки успішній партнерській стратегії.
Дослідження медіаспоживання в Україні, проведене в травні-червні 2024 року, показує, що онлайн-платформи, такі як Telegram, стали основними джерелами для споживання новин, тоді як використання телебачення значно зменшується. Це пов'язано, головним чином, із втратою довіри до загальнонаціональних телеканалів, які об'єднали свої новинні пропозиції у так званий новинний марафон. Тим не менш, 10% дорослого населення України дивляться програми DW щотижня. Завдяки телевізійній співпраці з місцевими партнерами DW щотижня охоплює 7% українців, а на власний канал DW припадає до 5% щотижневого використання.
Найпопулярнішою програмою DW є «Репортер», яка щотижня охоплює 4% населення українською мовою і ще 1% - російською. Інші програми, такі як «Global Us» (2%), «Завтра сьогодні» (2%) та «Фокус на Європу» (1%), досягають свого охоплення передусім завдяки українським версіям. Використання програм збалансоване по регіонах України.
Зростаюча присутність DW в Інтернеті
Окрім лінійних каналів, DW також успішно працює на онлайн-платформах та в соціальних мережах в Україні. У період з березня по серпень 2024 року український канал DW на YouTube досяг 2,6 мільйона переглядів щомісяця, а російськомовний канал - 3 мільйони в Україні. У Facebook український канал досяг 2,6 мільйона переглядів на місяць. Веб-сайт DW також широко використовується в Україні - близько 1 мільйона відвідувань на місяць.
Міжнародні ЗМІ набувають все більшого значення в Україні
Зібрані дані підтверджують зростання обізнаності про міжнародні медіа в Україні, особливо після 2019 року та російського вторгнення: згідно з опитуванням, 29% респондентів в Україні знайомі з DW.
Про дослідження
Дослідження було розроблене DW Market and Audience Insights та проведене Київським міжнародним інститутом соціології у травні/червні 2024 року за допомогою телефонного опитування. Дослідження репрезентативне для населення України віком від 18 років і старше, за винятком окупованих Росією територій. В опитуванні взяли участь понад 2 000 респондентів.
Згідно з дослідженням forsa GmbH щодо використання медіа серед українських біженців у Німеччині, проведеним у грудні 2023 року, DW користується високим рівнем обізнаності та довіри.
Джерело: https://corporate.dw.com/en/dw-reaches-around-10-of-adults-in-ukraine-weekly-via-tv/a-70794278
Теги: DW телебачення Переглядів: 228