Alibaba наростила чистий прибуток у 1,6 раза

Ринки 19.11.2024    07:11

Китайський інтернет-гігант Alibaba Group Holding у другому фінансовому кварталі наростив чистий прибуток на 58%, при цьому скоригований показник перевершив очікування аналітиків, а виручка їх не виправдала.

Як зазначається в пресрелізі компанії, чистий прибуток за підсумками фінкварталу, що завершився 30 вересня, становив 43,87 млрд юанів ($6,25 млрд), або 18,17 юаня в розрахунку на ADS, порівняно з 27,71 млрд юанів, або 10,77 юаня на ADS, за аналогічний період минулого року.

Скоригований прибуток становив 15,06 юаня на ADS.

Квартальна виручка Alibaba підвищилася на 5% і досягла 226,5 млрд юанів.

Аналітики, яких опитало FactSet, у середньому очікували скоригований прибуток на рівні 14,82 юаня на ADS за виручки в 239,5 млрд юанів.

Виручка найбільшого підрозділу Taobao and Tmall Group, що об'єднує низку платформ у сфері електронної комерції, в минулому фінкварталі збільшилася на 1%, до 98,99 млрд юанів.

Підрозділ Alibaba International Digital Commerce Group, до якого входять Lazada, AliExpress, Trendyol і Alibaba.com, наростив виручку на 29%, до 31,67 млрд юанів.

Виручка хмарних сервісів Alibaba підвищилася на 7%, до 29,61 млрд юанів, зокрема доходи від пов'язаних з ШІ продуктів зростали тризначними темпами п'ятий квартал поспіль. Виручка логістичного підрозділу Cainiao піднялася на 8%, до 24,65 млрд юанів.

У другому фінкварталі компанія викупила власні акції на загальну суму $4,1 млрд.

ADR Alibaba дорожчають на 3,2% на попередніх торгах у Нью-Йорку в п'ятницю.

Теги:   Alibaba прибуток Переглядів:   51

Читайте також:

19.11

Berkshire Hathaway купила акції Domino's Pizza і Pool, продала папери Ulta Beauty

19.11

Київський КПК зберігає невеликий приріст виробництва

19.11

СК "ПЗУ Україна страхування життя" збільшила виплати на 22,3%