Starbucks може продати частку бізнесу в Китаї

Харчова 22.11.2024    10:05

Американська Starbucks Corp., що володіє найбільшою у світі мережею кав'ярень, розглядає різні варіанти подальшого розвитку китайського бізнесу, включно з продажем частки в підрозділі, пише Bloomberg із посиланням на поінформовані джерела.

За словами джерел, компанія зверталася до консультантів для оцінки можливостей нарощування своєї присутності в Китаї, і одна з обговорюваних опцій - пошук місцевого партнера. Керівництво мережі кав'ярень неофіційно збирає інформацію про інтерес з боку потенційних інвесторів, зокрема китайських інвестфондів.

Компанія оцінює різні варіанти і наразі ще не ухвалила остаточного рішення, зазначили джерела.

Продаж частини бізнесу китайським інвесторам - популярна модель у ресторанному секторі. Останніми роками такий маневр здійснили, зокрема, McDonald's Corp. і Yum! Brands Inc.

Китай - другий за величиною світовий ринок для Starbucks після США, що приніс компанії близько $3 млрд виручки за минулий фінансовий рік. Кількість кав'ярень у країні на кінець вересня становила майже 7,6 тис. Водночас компанія стикається зі значною конкуренцією з боку місцевих компаній, таких як Luckin Coffee Inc.

Акції Starbucks дорожчають на 0,6% на попередніх торгах у четвер. З початку року капіталізація компанії зросла на 2,3%, до $111,4 млрд.

Теги:   Китай Starbucks бізнес Переглядів:   59

Читайте також:

21.11

Українська франшиза Multi Cook відкриває магазин у Братиславі

19.11

Найбільші покупці українського мороженого м’яса ВРХ - Азербайджан, Китай та Узбекистан

19.11

Nestle планує скоротити витрати на $2,8 млрд і підвищити ефективність