Ритейлер Urban Outfitters наростив виручку на 6,3%
Рітейл 01.12.2024 12:01Американська мережа магазинів одягу Urban Outfitters збільшила чистий прибуток і виручку в третьому фінансовому кварталі, до того ж обидва показники перевищили прогнози ринку.
Як ідеться в пресрелізі компанії, чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 31 жовтня, становив $102,9 млн, або $1,1 у розрахунку на акцію, порівняно з $83 млн, або $0,88 на акцію, за аналогічний період попереднього року.
Квартальна виручка Urban Outfitters зросла на 6,3%, до $1,36 млрд.
Експерти, опитані FactSet, у середньому прогнозували прибуток у розмірі 86 центів на акцію за виручки в $1,34 млрд.
Зіставний продаж збільшився на 1,5%, трохи краще очікуваного аналітиками зростання на 1,3%.
Urban Outfitters володіє однойменним брендом, а також брендами одягу Anthropologie, Free People, FP Movement і Terrain. Компанії також належить сервіс продажу одягу за передплатою Nuuly і кілька кафе і ресторанів, об'єднаних у підрозділі Menus & Venues.
Продаж підрозділу Anthropologie, що включає бренд Terrain, у третьому фінкварталі збільшився на 5,8%, Free People (включає FP Movement) - на 5,3%, тоді як продаж бренду Urban Outfitters впав на 8,9%. У сегменті Nuuly продаж злетів на 48,4%, у сегменті Menus & Venues - збільшився на 6%.
Акції Urban Outfitters подорожчали на 7,8% на додаткових торгах у вівторок. Від початку поточного року капіталізація компанії збільшилася на 12,5%, до $3,73 млрд.
Теги: виручка Urban Outfitters Переглядів: 171