Світові витрати на рекламу вперше перевищать $1 трлн - GroupM
Ринки 09.12.2024 17:24Світові витрати на рекламу в 2024 році вперше перевищать позначку $1 трлн, очікує агентство GroupM, що належить британському рекламному концерну WPP.
Це передбачає зростання на 9,5% порівняно з минулим роком, що вище за попередній прогноз, оприлюднений у червні.
Понад половину цієї суми зароблять технологічні компанії Google (входить до структури Alphabet Inc.), Meta, ByteDance Ltd. (якій належить відеосервіс TikTok), Amazon.com Inc. і Alibaba.
GroupM прогнозує, що 2025 року рекламний ринок збільшиться ще на 7,7%, до $1,1 трлн. Основна частина зростання знову припаде на найбільших продавців цифрової реклами в технологічному секторі США, а не на постачальників маркетингових послуг, таких як рекламні агентства.
До кінця наступного року на цифрову рекламу припадатиме приблизно 73% сукупних рекламних витрат: її зростання у 2024 році становитиме 12,4%, а у 2025 році - 10%.
Витрати на друковану рекламу скоротяться на 4,5% цього року і ще на 3% наступного року.
Зростання витрат на телевізійну рекламу, яка, за оцінкою GroupM, залишається найефективнішою, у 2024-2029 рр. становитиме лише приблизно 2,4% щорічно проти зростання рекламного ринку загалом на 6,4%.
Американський рекламний ринок, найбільший у світі, збільшиться за підсумками поточного року на 9% (до $379 млрд), у 2025 році - на 7%, очікують експерти. Політичну рекламу в США в прогнозах не враховували через її спотворювальний ефект під час зіставлення даних. У 2024 році витрати на неї становили $15,1 млрд, що майже на третину більше, ніж на президентські вибори 2020 року.
Очікується, що витрати на рекламу в Китаї збільшаться на 13,5% 2024 року (до $204,5 млрд) і на 10,3% наступного року. Рекламний ринок Великої Британії, найбільший у Європі, цього року зросте на 8,3% (до $53,2 млрд), у 2025 році - на 7%, прогнозує GroupM.
Теги: реклама витрати Переглядів: 190