Українське дунайське пароплавство продає шість суховантажів за 441 млн грн

Транспорт 09.12.2024    16:52

Українське дунайське пароплавство виставило на продаж шість суховантажів, повідомив гендиректор компанії Дмитро Москаленко.

Приймання заявок від охочих узяти участь в аукціоні розпочато на майданчику zakupivli.pro 5 грудня, і триватиме до 12 грудня. Усі шість суден виставляються єдиним лотом. Його ціна - 440,68 млн грн (без ПДВ).

"УДП починає реалізацію морського флоту. Болісне, але єдино правильне рішення. Ключовий сегмент УДП - вантажні річкові перевезення. Ми маємо позбутися збиткових непрофільних активів і спрямувати ресурси на модернізацію річкового флоту. Саме в сегменті вантажних річкових перевезень у пароплавства є перспективи розвитку", - написав Москаленко у фейсбуці у п'ятницю.

За його словами, судновласників, найімовірніше, зацікавлять відремонтовані "Вилково" та "Izmail", з документами, готові до роботи.

"Однак важливо, щоб покупця знайшли також "Татарбунари", "Виана ду Каштело", "Килия" та "Рени", які вже багато років перебувають у відстої", - зазначив гендиректор УДП.
За словами Москаленка, минулого року УДП почало відновлювати морський флот.

"Під час блокування портів Одеси уряд поставив завдання забезпечити вивезення агропродукції з Дунайських портів. За торішніх фрахтових ставок відновлення флоту було вигідною інвестицією з коротким терміном окупності. Але після зняття блокади з портів Одеси фрахтові ставки впали в кілька разів. Дунайські порти спорожніли. І подальша тенденція невтішна", - повідомив він.

За словами гендиректора УДП, низка приватних компаній працюють і за низьких ставок, оскільки "оптимізують податки, оперують сотнями одиниць флоту різного тоннажу, працюють у різних сегментах, на різних ринках із гарантованим зворотним завантаженням суден".
"Ми - державна компанія, яка сумлінно сплачує всі податки. У таких нерівних умовах, маючи робочий флот у два невеликих морських судна (решта чотири в неробочому стані), конкурувати майже неможливо", - наголосив Москаленко.

Він зазначив, що УДП опрацьовувало всі можливі варіанти: розглядали пропозиції щодо передачі суден у тайм-чартер. Однак дохід від чартеру не буде перекривати майбутні витрати на обслуговування і ремонт суден. Проєкт міг стати свідомо збитковим для держави.

"Вічно тримати судна у відстої також не варіант. Утримання флоту - значні щомісячні витрати. Нашим суднам понад 30 років, тож за деякий час доведеться знову витрачатися на продовження терміну дії документів", - резюмував Москаленко, зазначивши, що рішення реалізувати флот підтримано акціонером - Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України.

Теги:   суховантаж Українське Дунайське пароплавство Переглядів:   208

Читайте також:

11.12

Американський General Motors припинить розробку роботаксі

10.12

Україна збільшила ввезення вантажних авто у валюті на 29%

09.12

Попит на електромобілі в Україні продовжив падіння - "Укравтопром"