AutoZone знизила чистий прибуток на 5%
Ринки 11.12.2024 07:13Американська мережа магазинів із продажу автомобільних запчастин і аксесуарів AutoZone у першому фінансовому кварталі скоротила чистий прибуток на 4,8%, незважаючи на підвищення виручки на 2%, повідомляється у звітності.
Чистий прибуток за квартал, який завершився 23 листопада, становив $564,9 млн, або $32,52 у розрахунку на акцію, порівняно з $593,5 млн, або $32,55 на акцію, отриманими за зіставний період минулого року.
Виручка піднялася до $4,28 млрд з $4,19 млрд роком раніше.
Аналітики, яких опитало FactSet, у середньому оцінювали прибуток на рівні $33,56 на папір за виручки в $4,3 млрд.
Зіставний продаж у минулому фінкварталі в США підвищився на 0,3%, на інших ринках - на 1%. Загальний зіставний продаж збільшився на 0,4% (на 1,8% без урахування зміни курсу обміну валют).
За фінквартал AutoZone відкрила 34 магазини, з них 23 у США, шість у Мексиці та п'ять у Бразилії. У результаті загальна кількість магазинів майже сягнула 7,39 тис., з яких 6,455 тис. розміщені у Штатах, 800 у Мексиці та 132 у Бразилії.
Компанія викупила в минулому фінкварталі 160 тис. своїх акцій на суму понад $505 млн.
Котирування акцій AutoZone стабільні під час попередніх торгів у вівторок. Ринкова вартість компанії з початку поточного року збільшилася майже на 29% (до $56,2 млрд), тоді як фондовий індекс S&P 500 додав близько 27%.
Теги: прибуток AutoZone Переглядів: 144