Alibaba продає мережу Intime за $1 млрд

Ринки 17.12.2024    11:45

Китайський інтернет-гігант Alibaba Group Holding продає власну мережу універмагів і торговельних моллів Intime.

Як ідеться в повідомленні Alibaba, Intime буде продано за 7,4 млрд юанів ($1,02 млрд) групі інвесторів на чолі з Youngor Fashion, до якої також входять члени менеджменту Intime.

Alibaba зафіксує збиток у 9,3 млрд юанів унаслідок продажу Intime.

Компанія реорганізує операції, щоб сфокусуватися на сфері електронної комерції в умовах зростання конкуренції всередині Китаю, зазначає газета The Wall Street Journal. Серед конкурентів, які швидко відвойовують частку ринку в компанії, - PDD Holdings, а також ByteDance.

У листопаді компанія оголосила про створення холдингу, який об'єднає її e-commerce активи, зокрема платформи Taobao and Tmall Group (підрозділ електронної торгівлі на внутрішньому ринку), Alibaba International Digital Commerce Group (об'єднує Lazada, AliExpress, Trendyol і Alibaba.com), маркетплейс 1688, майданчик для торгівлі уживаними товарами Idle Fish.

Alibaba придбала Intime у 2017 році за $2,6 млрд і наразі володіє 99%-вою часткою в компанії.

Акції Alibaba подешевшали на 1,6% на торгах у Гонконгу у вівторок. Від початку поточного року їхня вартість зросла приблизно на 10%.

Теги:   Китай Alibaba Group універмаг Intime Переглядів:   204

Читайте також:

24.12

Continental выведет сегмент автоэлектроники на биржу в 2024 году

24.12

"Корум ДрМЗ" виготовив обладнання для шахт ДТЕК

24.12

«Київводоканал» оголосив тендер на страхові послуги на 4,3 млн грн