«Укрпошта» оголосила про стратегічне партнерство з китайським маркетплейсом Temu

Ринки 09.01.2025    16:19

АТ «Укрпошта» оголосило про початок стратегічного партнерства з китайським маркетплейсом Temu.
«Укрпошта« і Temu оголошують про початок стратегічного партнерства», - написав гендиректор «Укрпошти» Ігор Смілянський у фейсбук у четвер.
За його словами, у рамках пілотного проекту «Укрпошта» доставила з Temu в Україну 1,5 млн посилок. Близько 80% відправлень було доставлено за три дні і менше.
Загалом частка «Укрпошти» в обсязі доставки посилок із Китаю становить близько 60%, повідомив Смілянський.
За словами гендиректора «Укрпошти», протягом першого кварталу буде відкрито новий автоматизований центр обробки міжнародних посилок, завдяки чому держкомпанія зможе доставляти понад 90% посилок за 1-2 дні з моменту перетину кордону України.
«Упевнений, що це припаде до душі багатьом нашим клієнтам. Тим паче зовсім скоро всі відправлення можна буде відстежувати в новому мобільному застосунку», - написав Смілянський.
Раніше директор департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта» Юлія Павленко в інтерв'ю агентству «Інтерфакс-Україна» повідомила, що «Укрпошта» почала співпрацювати з маркетплейсом Temu.
Павленко анонсувала відкриття автоматизованої митної зони для оформлення імпортних товарів на сортувальному центрі біля Борисполя. Орієнтовний початок її роботи було заплановано на січень.
Введення в експлуатацію цієї зони дасть змогу значно прискорити оформлення імпортних операцій, заявляла директор департаменту міжнародних операцій АТ «Укрпошта».

 

Теги:   Укрпошта маркетплейс Temu Переглядів:   100

Читайте також:

09.01

Швеція витратить €1,7 млрд на нові та модернізовані танки

09.01

Талліннський порт збільшив перевалку на 12%

09.01

Промвиробництво у ФРН зросло на 1,5% у листопаді