Procter & Gamble збільшила чистий прибуток на 34%
Ринки 22.01.2025 18:12Американська Procter & Gamble Co. (P&G), найбільший у світі виробник споживчих товарів, збільшила чистий прибуток у другому кварталі 2025 фінансового року на 34%, виручку - на 2%.
Як зазначається у пресрелізі компанії, її чистий прибуток у жовтні-грудні становив $4,63 млрд, або $1,88 із розрахунку на акцію, порівняно з $3,47 млрд, або $1,4 на акцію, за зіставний період попереднього фінроку. Прибуток без урахування разових факторів підвищився на 2%, до $1,88 на акцію.
Квартальна виручка P&G збільшилася до $21,88 млрд з $21,44 млрд роком раніше. Органічне зростання (без урахування купівлі/продажу активів і зміни курсів обміну валют) становило 3%.
Експерти, яких опитало FactSet, у середньому прогнозували скоригований прибуток компанії на рівні $1,86 на акцію за виручки в $21,54 млрд.
Продаж косметичних і парфумерних засобів P&G у минулому кварталі практично не змінився, становив $3,85 млрд, товарів для домашніх тварин - збільшився на 1%, до $1,75 млрд. У категорії товарів для дітей та особистої гігієни показник підвищився на 3% (до $5,3 млрд), у сегменті товарів для здоров'я - на 2% (до $3,25 млрд), господарських товарів - також на 2% (до $7,58 млрд).
У минулому фінкварталі P&G повернула акціонерам загалом $4,9 млрд, зокрема $2,4 млрд за рахунок виплати дивідендів і $2,5 млрд через викуп акцій.
P&G підтвердила прогноз, згідно з яким виручка за підсумками 2025 фінроку збільшиться на 2-4%, а органічне зростання становитиме 3-5%. Компанія, як і раніше, очікує підвищення скоригованого прибутку на 5-7% - до $6,91-7,05 на акцію.
Акції P&G додають у ціні 3,1% під час попередніх торгів у середу. За останні 12 місяців їхня вартість зросла на 6,3%.
Procter & Gamble розпочала діяльність у 1837 році як невеликий сімейний бізнес із виробництва мила і свічок у м.Цинциннаті (штат Огайо). Наразі портфель компанії складається приблизно з 10 продуктових категорій і близько 65 торгових марок, які продаються майже в 70 країнах.
Основні напрями діяльності P&G - виробництво споживчих товарів у таких основних категоріях: косметичні та парфумерні засоби, товари особистої гігієни, господарські товари, товари для здоров'я, засоби для догляду за дітьми, а також приладдя для гоління. Серед найвідоміших торгових марок Pampers, Tide, Ariel, Always, Oral-B, Olay, Tampax, Old Spice, Pantene, Head & Shoulders, Gillette, Venus, Braun.
Теги: прибуток Procter & Gamble Переглядів: 52