H&M подвоїла квартальний прибуток, але виручка знизилася на 0,7%

Ринки 30.01.2025    20:45

Шведська Hennes & Mauritz AB (H&M), власник другої за величиною в Європі мережі магазинів одягу, збільшила чистий прибуток у четвертому фінансовому кварталі майже вдвічі, краще за очікування ринку.

Як ідеться у пресрелізі H&M, чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 30 листопада 2024 року, становив 3,09 млрд шведських крон ($280,4 млн) порівняно з 1,58 млрд крон за аналогічний період попереднього фінроку.

Квартальна виручка H&M стала меншою на 0,7% - 62,19 млрд крон. У валютах країн присутності показник зріс на 3%.

Експерти, опитані FactSet, у середньому прогнозували чистий прибуток ритейлера на рівні 2,78 млрд крон за виручки в 63,52 млрд крон.

Виручка в Південній Європі минулого фінкварталу зросла на 5%, у Східній - на 1%, у Західній - на 3%. У Північній Європі продаж скоротився на 4%, у Північній і Південній Америці - на 7%, в Азії, Африці та Океанії - на 5%.

Компанія зазначила, що виручка з 1 грудня 2024 року до 28 січня 2025 року збільшилася на 4% у річному виразі без урахування змін курсів валют.

H&M було засновано 1947 року у Швеції. Крім бренду H&M, компанії належать також марки COS, Monki, & Other Stories, Weekday, ARKET і Afound, а також мережа магазинів товарів для дому H&M Home.

Акції H&M падають на 1,5% на початку торгів у Стокгольмі в четвер.

Теги:   прибуток виручка H&M Переглядів:   67

Читайте також:

30.01

БФ "Надія і Єдність" забезпечує Охматдит необхідними ліками та обладнанням

30.01

Безробіття в єврозоні в грудні зросло до 6,3%

30.01

Запоріжкокс відремонтував коксовиштовхувач №3 за 5 млн грн