LVMH у 2024 році скоротила прибуток на 17%, виручку – на 2%
Ринки 03.02.2025 15:25Найбільший світовий виробник товарів класу "люкс" LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA скоротив чистий прибуток за підсумками 2024 року на 17%, виручку - на 2%.
Як повідомляють у пресрелізі компанії, чистий прибуток становив 12,550 млрд євро порівняно з 15,174 млрд євро 2023 року, виручка - 84,683 млрд євро проти 86,153 млрд євро.
Прибуток від операцій, що тривають, зменшився на 14% - до 19,57 млрд євро.
Водночас органічне зростання виручки (без урахування зміни курсів валют і купівлі/продажу бізнесу) торік становило 1%, попри складну економічну та геополітичну ситуацію, наголошується в повідомленні. Зокрема двозначні темпи підйому були зафіксовані в Японії через ослаблення курсу єни.
Виручка LVMH у сегменті модного одягу та виробів зі шкіри скоротилася на 3% - до 41,06 млрд євро. Органічне зниження становило 1%.
Продаж годинників і прикрас зменшився на 3% (на 2% в органічному виразі) - до 10,58 млрд євро. Реалізація алкогольних напоїв впала на 11% (на 8%), склавши 5,86 млрд євро.
Тим часом дохід мережевих роздрібних магазинів (Sephora, DFS і Le Bon Marche) підвищився на 2%, досягнувши 18,26 млрд євро (органічне зростання - 6%). Виручка в сегменті парфумерії та косметики підвищилася на 2% (на 4%) - до 8,42 млрд євро.
Котирування акцій LVMH у вівторок знизилися на 0,6%, але звітність було опубліковано після закінчення торгів. Ринкова вартість компанії за останні дванадцять місяців зменшилася на 4% (до 375 млрд євро), тоді як фондовий індекс CAC 40 додав майже 3%.
LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton, підконтрольна французькому мільярдерові Бернару Арно, є найбільшим у світі виробником предметів розкоші (75 брендів), включно з аксесуарами (Louis Vuitton і Fendi), коньяком, шампанським (Moet & Chandon, Dom Perignon, Veuve Cliquot і Krug), годинниками (TAG Heuer, Hublot, Zenith), ювелірними виробами (Tiffany & Co., Bulgari, Chaumet, Fred, а також спільне підприємство з De Beers), одяг (Givenchy, Loewe, Marc Jacobs тощо), парфумерію та косметику (Christian Dior, Guerlain, Givenchy, Kenzo, мережа магазинів Sephora). Кількість магазинів компанії у 80 країнах перевищує 5,66 тис.
Штат на кінець 2024 року налічував понад 215 тис. співробітників, близько 40 тис. з яких працюють у Франції.
Теги: LVMH Переглядів: 72