Американська Mondelez збільшила чистий прибуток у 1,8 раза

Харчова 05.02.2025    17:21

Американська Mondelez International, один з найбільших світових виробників снеків і кондитерських виробів, у четвертому кварталі збільшила чистий прибуток у 1,8 раза, водночас скоригований показник і виручка виявилися гіршими за прогнози.

Як повідомляється в пресрелізі компанії, її чистий прибуток у жовтні-грудні становив $1,75 млрд, або $1,3 у розрахунку на акцію, порівняно з $950 млн, або $0,7 на акцію, за той самий період попереднього року. Також скоригований прибуток упав на 20,7% - до $0,65 на папір.

Виручка збільшилася на 3,1% - до $9,604 млрд. Органічне зростання становило 5,2%.

Опитані FactSet аналітики в середньому оцінювали скоригований прибуток компанії на рівні 66 центів на акцію за виручки в $9,64 млрд.

За підсумками 2024 року виручка Mondelez підвищилася на 1,2% - до $36,44 млрд, органічне зростання становило 4,3%.

Компанія прогнозує органічне зростання виручки у 2025 році близько 5%. Також очікується підвищення скоригованого прибутку на акцію приблизно на 10%.

Котирування акцій Mondelez за підсумками додаткової сесії у вівторок впали на 4,7% після публікації звітності. Капіталізація компанії за останні три місяці знизилася на 18,7% (до $76,8 млрд), тоді як індекс Nasdaq Composite за цей період додав 6,6%.

Mondelez International працює більш ніж у 80 країнах, штат налічує близько 91 тис. співробітників. Компанії належать такі відомі бренди, як Oreo, Core d'Or, 7 Days, Cadbury, Milka, Toblerone, Barny, Halls і Tuc, які продають у понад 150 державах.

Теги:   Mondelez снек прибуток Переглядів:   48

Читайте також:

04.02

Україна збільшила експорт цукру на 17%, відкриваючи нові ринки

04.02

Прибуток PepsiCo зріс на 17%, але виручка розчарувала інвесторів

27.01

Кава арабіка встановила рекорд через загрозу мит від Трампа