Американська Mondelez збільшила чистий прибуток у 1,8 раза
Харчова 05.02.2025 17:21Американська Mondelez International, один з найбільших світових виробників снеків і кондитерських виробів, у четвертому кварталі збільшила чистий прибуток у 1,8 раза, водночас скоригований показник і виручка виявилися гіршими за прогнози.
Як повідомляється в пресрелізі компанії, її чистий прибуток у жовтні-грудні становив $1,75 млрд, або $1,3 у розрахунку на акцію, порівняно з $950 млн, або $0,7 на акцію, за той самий період попереднього року. Також скоригований прибуток упав на 20,7% - до $0,65 на папір.
Виручка збільшилася на 3,1% - до $9,604 млрд. Органічне зростання становило 5,2%.
Опитані FactSet аналітики в середньому оцінювали скоригований прибуток компанії на рівні 66 центів на акцію за виручки в $9,64 млрд.
За підсумками 2024 року виручка Mondelez підвищилася на 1,2% - до $36,44 млрд, органічне зростання становило 4,3%.
Компанія прогнозує органічне зростання виручки у 2025 році близько 5%. Також очікується підвищення скоригованого прибутку на акцію приблизно на 10%.
Котирування акцій Mondelez за підсумками додаткової сесії у вівторок впали на 4,7% після публікації звітності. Капіталізація компанії за останні три місяці знизилася на 18,7% (до $76,8 млрд), тоді як індекс Nasdaq Composite за цей період додав 6,6%.
Mondelez International працює більш ніж у 80 країнах, штат налічує близько 91 тис. співробітників. Компанії належать такі відомі бренди, як Oreo, Core d'Or, 7 Days, Cadbury, Milka, Toblerone, Barny, Halls і Tuc, які продають у понад 150 державах.
Теги: Mondelez снек прибуток Переглядів: 48