Прибуток InterContinental Hotels знизився на 16%, виручка зросла
Ринки 18.02.2025 17:53
Британський оператор мережі готелів InterContinental Hotels Group Plc (IHG) зафіксував 16% зниження чистого прибутку в 2024 році, збільшивши при цьому виручку на 6%.
Компанія підвищила річні дивіденди на 10%, а також анонсувала запуск програми зворотного викупу акцій на $900 млн на 2025 рік.
Як ідеться у пресрелізі IHG, чистий прибуток минулого року становив $628 млн порівняно з $750 млн роком раніше, виручка збільшилася до $4,92 млрд із $4,62 млрд.
Виручка в розрахунку на номер (revPAR) підвищилася на 3%, зокрема, в Північній і Південній Америці показник зріс на 2,5%, у регіоні EMEAA (Європа, Близький Схід, Африка та Азія) - на 6,6%, у Китаї - знизився на 4,8%.
Вартість номерів у готелях IHG торік у середньому підвищилася на 2,1%, тоді як заповнюваність готелів збільшилася на 0,6 процентного пункту.
Кількість номерів у готелях, що належать компанії, зросла на 4,3% - до 987 тис.
Минулого року IHG викупила власні акції на $800 млн і спрямувала на виплату дивідендів $259 млн. Сукупний розмір дивідендів за підсумками 2024 року становитиме 167,6 цента порівняно з 152,3 цента, виплачених за попередній рік.
У вівторок IHG також оголосила про купівлю мережі готелів Ruby Hotels за 110,5 млн євро. Ruby Hotels, створена в 2013 році, наразі управляє 20 готелями, з яких три розташовані в Лондоні. Цей бренд стане 20-м у групі IHG.
Акції IHG втрачають у ціні 2,2% під час торгів у Лондоні. За останні 12 місяців їхня вартість зросла на 25,6%.
До групи InterContinental входять понад 6,6 тис. готелів у більш ніж 100 країнах. Компанії, зокрема, належать бренди Holiday Inn, Regent і Crowne Plaza.
Теги: InterContinental готель Переглядів: 111