"Фокстрот" збільшив продажі на 12% у період Дня закоханих
Ринки 21.02.2025 13:24
Продажі омніканального ритейлера "Фокстрот" у святковий період з 10 по 16 лютого, присвячений Дню закоханих, виросли на 12% в абсолютних показниках, на 15% у кількості проданих товарів у порівнянні з попереднім тижнем, повідомила пресслужба мережі.
"Загалом, інтерес до техніки як подарунка другій половинці залишається стабільним. Активність покупців у передсвяткові дні ще раз підтвердила, що 14 лютого – це особливий день, коли подарунки, що поєднують корисність і сучасні технології, залишаються у пріоритеті", – зазначається у пресрелізі.
Згідно з даними ритейлера, серед категорій подарунків лідирує побутова техніка, яка показала зростання у продажах на 25%, зокрема, мультипечі та аерогрилі. Приріст показали також категорії смартфонів, мобільних аксесуарів, посуду. Значне зростанні зафіксоване у категорії "краса" – "плюс" 44% в штуках та +60% у грошовому вимірі. Популярними покупками були тримери та фени.
Як повідомлялося, за підсумками 2024 року мережа "Фокстрот" збільшила товарообіг на 13% порівняно з 2023 роком.
"Фокстрот" – одна з найбільших в Україні омніканальних торговельних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажу електроніки та побутової техніки. Компанія оперує 124 магазинами, що працюють у 66 містах, зокрема в прифронтових Херсоні, Краматорську та Слов’янську, онлайн-майданчиком Foxtrot.ua і однойменним мобільним застосунком.
За даними Opendatabot, чистий дохід ТОВ "ФТД-Ритейл" (Київ), яке розвиває мережу, за підсумками 9-ти місяців 2024 року склав 9,9 млрд грн, чистий збиток склав 110 млн грн.
Бренд "Фокстрот" розвиває група компаній "Фокстрот". Співзасновники - Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.
Теги: Фокстрот продажі День закоханих Переглядів: 60