Північний ГЗК направить 62,5 млн грн на оновлення техніки
Гірничовидобуток 21.02.2025 14:48
Північний гірничо-збагачувальний комбінат (Північний ГЗК, Кривий Ріг Дніпропетровської обл.), що входить до групи "Метінвест", у 2025 році спрямує понад 62,5 млн грн на оновлення та підтримку техніки гірничотранспортного цеху (ГТЦ) №1.
Згідно з інформацією комбінату, на ньому впроваджуються нові підходи для ефективної роботи. Так, рік розпочато з ефективного використання ресурсів, планів створення нового заправочного пункту та капітальних ремонтів гірничих машин.
При цьому зазначається, що ці заходи забезпечать стабільність процесу вивезення руди та розкриву з кар’єра. Сьогодні ГТЦ-1 працює на свою максимальну продуктивність – роботу в 37-38 самоскидів щозміни, як і до війни. Основне виробниче завдання цеху – транспортування гірничої маси з кар’єру на приймальні колодязі дробильної фабрики. Щомісяця підрозділ перевозить 1,5 млн куб. м гірничої маси.
Фахівці підкреслюють, що одним з напрямів роботи залишається дослідження зносостійкості великогабаритних шин та їхньої ходимості. На сьогодні самоскиди ГТЦ-1 працюють на шинах Michelin (ходимість 84 тис км) та Maxam (80 тис км). Є перспектива поступового переходу на Bridgestone з кращими характеристиками.
Крім цього, збільшенню ходимості додатково сприяє контроль тиску в шинах. Ці та інші кроки збільшать строк експлуатації великогабаритних шин до 95 тис. км – це не менше року використання в оптимальних умовах. Серед решти заходів – поновлення виконання власними силами ремонту шин.
Один із запланованих проєктів – спорудження додаткового заправочного пункту на горизонті "мінус" 193 м, де розташовано приймальний колодязь ДФ-3. Там планується влаштувати пункт заправки для технологічного транспорту та зменшивши відстань попереднього маршруту на 3,3 км.
Минулоріч спеціалісти ГТЦ-1 капітально відремонтували ходові частини у трьох бульдозерів Cat D9 та Cat D10 і бульдозеру Liebherr. Двом самоскидам відновили двигуни КТА-50. Ще на одній машині провели заміну старого двигуна на новий. Окрім того, власними силами віднолено шість вантажних платформ самоскидів.
"Виконання програми капремонтів – ключова умова надійної роботи машин у кар'єрах, забезпечення їх максимальної ефективності та подовження терміну ходимості механізмів. Загалом у 2025-му на відновлення та підтримку техніки планується скерувати понад 62,5 млн грн. У підсумку ці заходи забезпечать стабільність процесу вивезення руди та розкриву з кар’єра", – підкреслив начальник ГТЦ-1 ПівнГЗК Сергій Тирлич.
ПівнГЗК входить до групи "Метінвест", основними акціонерами якої є ПрАТ "Систем Кепітал Менеджмент" (СКМ, Донецьк) (71,24%) і група компаній "Смарт-холдинг" (23,76%). Керуючою компанією групи "Метінвест" є ТОВ "Метінвест Холдинг".
Теги: Північний ГЗК Переглядів: 76