EVA збільшила виручку майже на 29% у 2024 році
Ринки 25.02.2025 15:17
Українська drogerie-мережа EVA (ТОВ "Руш") за підсумками 2024 року збільшила виручку на 28,6% – до 27 млрд грн, повідомила її пресслужба.
Згідно з повідомленням, частка власних торгових марок (ВТМ) у продажах компанії минулого року склала 36,1% проти 33,9% у 2023 році. Крім того, EVA запустила вісім нових ВТМ, їхня загальна кількість досягла 65. При цьому планується і надалі розвивати товарний портфель: у лютому 2025 року буде запущено ТМ Bingo (товари для тварин), далі – торгові марки в сегменті догляду за волоссям.
Крім того, минулого року 70,4% чеків у мережі були електронними.
Зазначається, що сервіс віртуального макіяжу VISUAL by EVA збільшив покриття на 25% (до 251 магазинів), а кількість сеансів зросла на 250% у порівнянні з 2023 роком.
ТОВ "Руш", що керує мережею EVA, засновано 2002 року. На кінець 2024 року мережа налічувала 1109 магазинів, що працюють.
За даними Opendatabot, власником ТОВ "Руш" вказано кіпрську "Інсетера Холдінгс Лімітед" (Incetera Holdings Limited, 100%), кінцевими бенефіціарами – Руслана Шостака і Валерія Кіптика.
За підсумками трьох кварталів 2024 року дохід "Руш" склав 19,2 млрд грн, чистий прибуток – 1,2 млрд грн. У 2023 році дохід підприємства зріс на 33,7% до 21 млрд грн порівняно з 2022 роком, чистий прибуток – на 26%, до 2,2 млрд грн.
Теги: Eva виручка Переглядів: 66