Китайську Ping An назвали найдорожчим страховим брендом у світі 9-й рік поспіль

Ринки 06.03.2025    16:08

Китайська Ping An Insurance є найдорожчим брендом серед страхових компаній світу дев'ятий рік поспіль, повідомляють у щорічному дослідженні консалтингової компанії Brand Finance.

Його вартість за рік практично не змінилася ($33,6 млрд), тоді як вартість бренду німецького страховика Allianz збільшилася на 9% (до $26,75 млрд), що дало йому змогу дещо скоротити відставання.

Третє місце посідає французька AXA ($19,83 млрд, зростання на 20%), яка витіснила China Life Insurance ($18,32 млрд, підвищення на 5%) на четверту сходинку. П'ятірку лідерів замикає італійська Generali ($16,98 млрд, збільшення на 47%).

У топ-10 входять чотири американські бренди: Allstate Corp - $15,95 млрд, GEICO - $15 млрд, MetLife Inc. - $14,59 млрд і Progressive Corp. - $14,24 млрд. Між ними на восьмому місці перебуває китайська PICC ($15 млрд).

Найшвидше зростаючим брендом став японський Nissay/Nippon Life Insurance, вартість якого майже подвоїлася (+94%) і досягла $9,2 млрд. Це було зумовлено розширенням компанії за межі місцевого ринку, зокрема за рахунок купівлі 20%-вої частки в американській компанії Corebridge Financial.

Загальна вартість топ-100 страхових брендів за 2024 рік зросла на 9%, повідомляють у звіті. Водночас американські бренди подорожчали на 12%, у результаті на їхню частку тепер припадає чверть загальної вартості.


 

Теги:   Ping An Insurance Переглядів:   80

Читайте також:

06.03

Президент Польщі висловив сумнів, що збільшення допомоги Україні з боку Європи зможе компенсувати припинення допомоги від США

06.03

Victoria's Secret збільшила чистий прибуток на 6,8%

06.03

Uklon запустив категорію "Жіночий" для поїздок із жінками-водійками