Henkel збільшила виручку на 2,6%, анонсувала buyback на 1 млрд євро
Ринки 11.03.2025 14:17
Німецька Henkel AG збільшила виручку в четвертому кварталі на 2,6%, за підсумками 2024 року - менш ніж на 1%.
Компанія анонсувала програму зворотного викупу акцій на 1 млрд євро, а також оголосила про підвищення дивідендів на 10%.
Як ідеться у пресрелізі Henkel, виручка в минулому кварталі становила 5,28 млрд євро порівняно з 5,15 млрд євро за порівнянний період попереднього року. Органічне зростання (без урахування зміни курсів валют і купівлі/продажу активів) становило 1,1%.
Підрозділ Adhesive Technologies (клеї та технології) у жовтні-грудні збільшив виручку на 3,5%, до 2,7 млрд євро. Продаж підрозділу Consumer Brands (споживчі бренди) підвищився на 1,7%, до 2,5 млрд євро. Водночас органічне зростання становило відповідно 1,7% і 0,6%.
Річна виручка Henkel збільшилася до 21,59 млрд євро з 21,51 млрд євро роком раніше, органічне зростання становило 2,6%. EBIT минулого року зросла на 41%, до 2,83 млрд євро, маржа EBIT - до 13,1% з 9,3% у 2023 році.
Згідно з прогнозом компанії, у 2025 році органічне зростання продажу становитиме 1,5-3,5%.
Henkel очікує збільшення попиту як у споживчому, так і в промисловому сегменті. Компанія прогнозує органічне підвищення виручки підрозділу Adhesive Technologies цього року на 2-4%, Consumer Brands - на 1-3%.
Анонсована компанією програма buyback діятиме з квітня 2025 року до 31 березня 2026 року, йдеться в пресрелізі. Henkel має намір викупити привілейовані акції на суму 800 млн євро і звичайні акції на 200 млн євро, що загалом становить приблизно 2,7% її акціонерного капіталу, виходячи з поточної вартості паперів.
Компанія виплатить річні дивіденди в розмірі 2,04 євро на привілейовану акцію і 2,02 євро на звичайну.
Henkel була створена в 1876 році. Кількість співробітників у світі становить понад 47 тис. осіб. До портфеля компанії входять такі відомі бренди як Persil, Schwarzkopf, Syoss, Fa, Palette, Ceresit, Loctite, Bref та ін.
Теги: Henkel виручка Переглядів: 80