Виручка H&M в Україні за рік зросла в 5 разів
Ринки 11.03.2025 09:11
ТОВ "Ейч Енд Ем Хеннес Енд Мауріц" (Київ), що розвиває fashion-мережу H&M в Україні, за підсумком 2024 року отримало 1 млрд 223,6 млн грн виручки, що у п’ять разів перевищує показник попереднього року.
Як свідчать дані Opendatabot, минулорічний показник виручки також перевищив результат довоєнного 2021 року на 4,1%.
Згідно з фінпоказниками компанії, її чистий прибуток збільшився з 22 млн грн у 2023 році до 295,3 млн грн у 2024-му. При цьому у порівнянні з 2021 роком, чистий прибуток знизився на 28,6%.
Зобов’язання компанії за результатами 2024 року зменшилися на 19% і склали 205,9 млн грн, активи виросли на 2% - до 1,14 млрд грн.
Шведська компанія Hennes&Mauritz AB (H&M) відкрила перший магазин в Україні 2018 року. На березень 2025 року в країні працює вісім торгових точок у Києві та Львові, ще два магазини у Харкові та Одесі не відновили роботу.
ТОВ "Ейч Енд Ем Хеннес Енд Мауріц" створено 2013 року. За даними Opendatabot, кінцевими бенефіціарами є Том і Карл Перссон, а також Сірі Сьодерстрьом (всі – Швеція).
Теги: виручка H&M Переглядів: 87