HelloFresh скоротила виручку на 2,7%, але збільшила скориговану EBITDA на 44,6%

Харчова 13.03.2025    19:20

Німецька компанія HelloFresh, що доставляє клієнтам набори продуктів з рецептами для приготування їжі, скоротила виручку на 2,7% у четвертому кварталі 2024 року, але при цьому її скоригована EBITDA збільшилася на 44,6%.

Як ідеться в пресрелізі компанії, виручка у жовтні-грудні знизилася до 1,81 млрд євро з 1,86 млрд, отриманих у зіставному періоді попереднього року.

Тим часом скоригований показник EBITDA зріс до 164,3 млн євро з 113,6 млн євро роком раніше. Рентабельність за цим показником підвищилася до 9,1% з 6,1%.

Виручка компанії за підсумками 2024 року збільшилася на 0,9% - до 7,66 млрд євро. Скоригована EBITDA скоротилася на 10,8% - до 399,4 млн євро.

Компанія очікує, що у 2025 році її виручка без урахування змін валютних курсів скоротиться на 3-8%, а скоригована EBITDA становитиме від 450 млн євро до 500 млн євро.

Акції HelloFresh знижуються на 2,3% під час торгів у четвер. З початку року капіталізація компанії впала на 31%, до 1,42 млрд євро.

Теги:   EBITDA виручка HelloFresh Переглядів:   63

Читайте також:

10.03

Світові ціни на продовольство в лютому зросли на 1,6%, індекс ФАО – 127,1 пункту

10.03

Експорт молочних продуктів України у лютому зріс на 25%, імпорт – найнижчий за півроку

07.03

Just Eat Takeaway запустила доставку дронами в Дубліні