Glovo: 8 березня замовлень на 23% більше, квітів — у 46 разів

Ринки 14.03.2025    10:39

Українці 8 березня цього року зробили на 23% більше замовлень, ніж торік, та на 17% більше порівняно зі звичайним днем, повідомив сервіс кур'єрської доставки Glovo.

Причому обсяг замовлень квітів зріс у 46 разів порівняно зі звичайним днем. Загалом 8 березня кур'єри Glovo доставили 6328 букетів. Найчастіше замовляли тюльпани. Найдорожчим замовленням був букет з мімозою та тюльпанами за 9 тис. грн.

Кількість замовлень суші зросла вдвічі, а найпопулярнішими ролами були “Філадельфія”, “Футомакі з креветкою”, “Каліфорнія” та “Золотий Дракон”. Також фіксувався збільшений попит на ігристі вина.

Попит на дитячі іграшки 8 березня зріс на +240%, а на інтимні товари — на +200%, повідомили в Glovo.

Раніше повідомлялося, що в День закоханих, 14 лютого, українці замовили у 38 разів більше квітів, ніж у звичайний день, обираючи переважно півонії і троянди, повідомив сервіс кур'єрської доставки Glovo. Найдорожчий букет коштував 13 500 грн і складався зі 101 троянди.

Glovo - це технологічна платформа, яка дає змогу придбати та доставити їжу з ресторанів, продукти з магазинів та ліки з аптек у межах міста. Компанія, заснована в Барселоні, працює в понад 1500 містах у 23 країнах світу в Європі, Центральній Азії та Африці. Щомісяця в усьому світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних користувачів, замовлення доставляють понад 70 тис. кур'єрів, а кількість асоційованих партнерів сягає 150 тис.

В Україні Glovo почав роботу в жовтні 2018 року і наразі представлений у 38 містах.

Теги:   Glovo квіті Переглядів:   150

Читайте також:

20.04

Європейський Союз поки що відклав покарання Apple і Meta Platforms

20.04

ВДНГ у 2024 році отримав рекордний прибуток

20.04

Інфляція в Румунії у 2025 році: тенденції, виклики та перспективи