Експорт швейцарських годинників у лютому впав на 8,2%, продаж у Китаї скоротився на 25%

Ринки 21.03.2025    16:01

Експорт швейцарських годинників у лютому 2025 року впав на 8,2% у річному вираженні, до 1,983 млрд швейцарських франків ($2,26 млрд), повідомила Федерація швейцарської годинникової промисловості.

Сумарне падіння за два місяці становило 2,4%.

Експорт швейцарських годинників - важливий індикатор оцінки споживання luxury-продукції, динаміка показова, зокрема, для стану попиту на діаманти.

У лютому продаж годинників до Китаю, який є одним з основних ринків збуту, був на 25% нижчим за дані минулого року, до Гонконгу - на 12,5%. На Китай і Гонконг припадає 15% закупівель. У США (17% глобальних закупівель) споживання впало на 7%, в Японії (6%) - на 19%.

У найважливішій для попиту в люксовому сегменті категорії вище 3 тис. франків, на яку припадає 80% доходів від експорту наручних годинників, вартість експорту впала на 7% у річному вираженні. Сегмент із цінником 500-3000 франків показав найрізкіше падіння (на 15%). Лише експорт годинників вартістю нижче 200 франків був у плюсі (на 3%).

Продаж сталевих годинників впав на 8% за вартістю, годинників з дорогоцінними металами - на 4%.

За підсумками 2024 року експорт швейцарських годинників впав на 2,8% у вартісному вираженні, до 24,8 млрд франків. Обсяги були на історичному мінімумі, скоротившись на 9,4%, до 15,3 млн штук. Експорт годинників із цінником нижче 3000 франків знизився на 15,6%, експорт годинників дорожчих за 3000 франків підріс на 1%, але цього не змогло компенсувати загальний результат.

Теги:   експорт швейцарський годинник Переглядів:   63

Читайте також:

21.03

Польща і Україна планують розширення постачань органічних продуктів та аграрної співпраці

21.03

Darden Restaurants збільшила прибуток, але виручка не виправдала прогнозів

21.03

ЄС готується до контрзаходів щодо мит США