H&M скоротила чистий прибуток у першому фінансовому кварталі більш ніж удвічі
Ринки 27.03.2025 14:08
Шведська Hennes & Mauritz AB (H&M), власник другої за величиною в Європі мережі магазинів одягу, несподівано скоротила чистий прибуток у першому фінансовому кварталі більш ніж удвічі.
Як ідеться в пресрелізі H&M, чистий прибуток за підсумками кварталу, що завершився 28 лютого, становив 590 млн шведських крон ($58,7 млн) порівняно з 1,24 млрд крон за аналогічний період попереднього фінроку.
Квартальна виручка H&M збільшилася на 3% - 55,33 млрд крон. У валютах країн присутності показник зріс на 2%.
Експерти, опитані FactSet, у середньому прогнозували чистий прибуток ритейлера на рівні 1,28 млрд крон за виручки в 55,86 млрд крон.
Виручка в Південній Європі в минулому фінкварталі зросла на 7%, у Східній Європі, у Західній Європі, у Північній і Південній Америці - на 4%. У Північній Європі, а також в Азії, Африці та Океанії продаж скоротився на 1%.
У березні компанія очікує зростання продажу на 1% у річному виразі без урахування змін курсів валют.
H&M було засновано 1947 року у Швеції. Крім бренду H&M компанії належать також марки COS, Monki, & Other Stories, Weekday, ARKET і Afound, а також мережа магазинів товарів для дому H&M Home.
Теги: прибуток H&M Переглядів: 172