Виручка Fast Retailing зросла до ¥1,79 трлн

Ринки 10.04.2025    18:12

Японська Fast Retailing, найбільший роздрібний продавець одягу в Азії, збільшила чистий прибуток у першому фінансовому півріччі на 19,2%, виручку - на 12%.

Як ідеться в пресрелізі Fast Retailing, чистий прибуток за шість місяців, що завершилися 28 лютого, становив 233,57 млрд єн ($1,6 млрд) порівняно з 195,91 млрд єн за порівнянний період попереднього року. Консенсус-прогноз опитаних Visible Alpha аналітиків для цього показника становив 215,7 млрд єн.

Виручка компанії збільшилася до 1,79 трлн єн з 1,6 трлн єн роком раніше.

Підвищення виручки основного бренду компанії - Uniqlo - було відзначено як у Японії, так і за кордоном. Дохід Uniqlo в Японії зріс на 11,6%, до 541,5 млрд єн, зіставний продаж підвищився на 9,8%. Дохід Uniqlo за кордоном підскочив на 14,7%, до 501,7 млрд єн.

Fast Retailing підвищила прогноз чистого прибутку на поточний фінрік до 410 млрд єн з 385 млрд єн, що передбачає зростання на 10,2% порівняно з попереднім фінроком. Прогноз операційного прибутку поліпшено до 545 млрд єн з 530 млрд єн, виручки - збережено на рівні 3,4 трлн єн. Таким чином, компанія очікує збільшення операційного прибутку цього фінроку на 8,8%, виручки - на 9,5%.

Також вона попередила, що результати Uniqlo в США у другому півріччі можуть бути гіршими, ніж очікувалося, через потенційні наслідки американських мит на імпорт.

Акції Fast Retailing подорожчали на 9,1% за підсумками торгів у четвер. Фінансова звітність була опублікована після закриття ринку. За останні 12 місяців капіталізація компанії зросла на 5,4%.

Перший магазин під брендом Uniqlo було відкрито компанією Ogori Shoji в Хіросімі в 1984 році. Наразі мережа належить створеній 1963 року Fast Retailing, під управлінням якої перебувають магазини різних брендів, зокрема Comptoirs des Cotonniers, GU, Theory і Princesse Tam Tam.

Теги:   Fast Retailing виручка Переглядів:   145

Читайте також:

15.04

«Укрпошта» оголосила тендер на страхування водіїв із бюджетом понад 2 млн грн

15.04

«Білий налив» відкрив четвертий заклад у Польщі

15.04

LVMH знизила виручку на 2%