L'Oreal збільшила продаж на 4,4%
Ринки 18.04.2025 12:22
Французька L'Oreal SA, один із найбільших світових виробників косметики, збільшила продаж у першому кварталі на 4,4% порівняно з тим самим періодом минулого року - до 11,73 млрд євро, повідомляють у пресрелізі компанії.
У порівнянному виразі вони підвищилися на 3,5%.
Темпи зростання продажу компанії "помірно перевершили показники світового косметичного ринку", наголошується в повідомленні.
Продаж L'Oreal у Європі у минулому кварталі підвищився на 4,9%, у Латинській Америці - на 0,4%, у країнах півночі Азії - на 8,4%, тоді як у Північній Америці вони скоротилися на 1,4%.
Продаж підрозділу споживчих товарів збільшився на 2,5% (до 4,279 млрд євро). Реалізація професійних засобів піднялася на 2,7% (до 1,277 млрд євро), засобів для догляду за шкірою - на 3,5% (до 2,086 млрд євро), люксової косметики - на 7,3% (до 4,093 млрд євро).
"В особливо складному і нестабільному операційному середовищі L'Oreal почала рік зростанням відповідно до прогнозів, - заявив головний виконавчий директор компанії Ніколя Ієронімус. - Ситуація в США виявилася складнішою, ніж очікувалося, тоді як у Китаї вона виявилася трохи кращою за прогнози. Європа знову стала найбільшим джерелом зростання для нас".
Акції L'Oreal подорожчали на 0,1% за підсумками торгів у Парижі в четвер. Звітність було опубліковано після закриття ринку. За останні три місяці ринкова вартість компанії зросла менш ніж на 1% (до 181,5 млрд євро), тоді як фондовий індекс CAC 40 зменшився на 4,6%.
L'Oreal виробляє косметику, парфуми, засоби для догляду за шкірою та волоссям під 35 брендами, включно зі всесвітньо відомими Yves Saint Laurent, Lancome, Garnier, Vichy, Maybelline, Giorgio Armani, Prada і Kiehl's.
Теги: косметика L\'Oreal Переглядів: 87