Ціни на каву продовжують зростати - прогноз

Харчова 10.07.2024    12:18

Ціни на каву для кінцевих споживачів зростатимуть і надалі, оскільки зміна клімату, перебої в постачанні та нові правила Євросоюзу призводять до збільшення витрат обсмажувальників, прогнозує голова ради директорів італійської компанії Lavazza Джузеппе Лавацца.

"Ціни на каву не збираються падати, вони залишаться дуже високими, - сказав він в інтерв'ю Financial Times. - Ланцюжок поставок кави перебуває під серйозним тиском".

Вартість кави на полицях британських супермаркетів зросла приблизно на 15% порівняно з 2023 роком.

Компанії, що займаються обсмажуванням кави, були змушені підняти ціни і знизити рентабельність, оскільки вартість сировини зросла, сказав Лавацца, пояснивши це скороченням поставок унаслідок зміни клімату.

Котирування ф'ючерсів на сорт арабіка перевищили $2,4 за фунт і наблизилися до максимальних за два роки $2,5 за фунт, зафіксованих у квітні, повідомляє Trading Economics. Це зумовлено, зокрема, скороченням поставок із В'єтнаму через несприятливу погоду.

У першому півріччі експорт кави з В'єтнаму впав на 10,6% відносно того ж періоду минулого року - до 902 тис. тонн, за даними статуправління країни.

Ціни на каву у світі істотно зросли в другому кварталі через сильну спеку в основних регіонах вирощування в Азії. Котирування ф'ючерсів на сорт робуста в Лондоні до кінця червня збільшилися на 18,1% порівняно з кінцем березня, ф'ючерсів на арабіку - на 20,6%.

Lavazza, заснована 1895 року в Турині, входить до числа найбільших кавових компаній світу. Виручка за підсумками 2023 року зросла на 13% і склала 3,1 млрд євро.

До групи Lavazza входять такі компанії, як французька Carte Noire, данська Merrild і канадська Kicking Horse Coffee. Група має вісім виробничих підприємства в Італії та ще чотирьох країнах. Штат налічує понад 4 тис. осіб.

Теги:   Кава Переглядів:   181

Читайте також:

21.11

Українська франшиза Multi Cook відкриває магазин у Братиславі

19.11

Найбільші покупці українського мороженого м’яса ВРХ - Азербайджан, Китай та Узбекистан

19.11

Nestle планує скоротити витрати на $2,8 млрд і підвищити ефективність